Uitgerekend juni 2020

[quote quote=10253478]Hey meiden vervelend dat jullie me niet kunnen vinden, ben evt ook actief op WIJ.nl geboorteclub juni 2020 (mast-) daar kan je evt pb sturen. Maar sta op mijn profiel met man en mijn(zoon in blauw jasje) ik met lippenstift mocht dit nog niet genoeg info zijn hoor ik het graag je kan op fb eerst zoeken op naam als je dan op personen klikt kan je meerdere zoekopties aanklikken waaronder plaats dan kunnen jullie me hopelijk vinden[/quote]
Gevonden!!

[quote quote=10253478]Hey meiden vervelend dat jullie me niet kunnen vinden, ben evt ook actief op WIJ.nl geboorteclub juni 2020 (mast-) daar kan je evt pb sturen. Maar sta op mijn profiel met man en mijn(zoon in blauw jasje) ik met lippenstift mocht dit nog niet genoeg info zijn hoor ik het graag je kan op fb eerst zoeken op naam als je dan op personen klikt kan je meerdere zoekopties aanklikken waaronder plaats dan kunnen jullie me hopelijk vinden[/quote]
Gevonden! Ik heb je een pb gestuurd ?

Ik mag me hier ook melden!!! Ben zo blij! Dit wordt ons tweede kindje en ik zit helemaal in de wolken, hij/zij is zo welkom! 
Sharon, ik wil je ook graag een pb sturen, maar kan je toch nog niet vinden. Ik zie wel een sharon van den broek met een kindje, maar die heeft een gestreept shirtje aan. Ben jij dat?

Ik heb je op Wij forum een pb gestuurd! Alleen weet ik niet hoe je ziet wanneer je iets terugstuurt.. PFFFFFF wat lastig dit, haha

[quote quote=10253855] Ik weet niet of jullie het allemaal op fb hadden gestuurd maar zitten jullie inmiddels in de groep of nog niet.? Beetje moeilijk aangezien iedereen hier andere namen heeft[/quote]
Ik heb je een pb gestuurd op Facebook. Ik heb daar aangegeven dat ik Saaartje ben 

Terug
Bovenaan