Uitgerekend juni 2020

[quote quote=10253855] Ik weet niet of jullie het allemaal op fb hadden gestuurd maar zitten jullie inmiddels in de groep of nog niet.? Beetje moeilijk aangezien iedereen hier andere namen heeft[/quote]
Ik zit nog niet in de groep, had je wel een berichtje gestuurd op fb!

Ik kom me hier ook melden met een positieve test!! Even afhankelijk van de lengte van mijn cyclus (erg onregelmatig/onbetrouwbaar) zou ik ergens tussen 6-16 juni uitgerekend zijn. Verloskundige nog niet gebeld, ik wacht even 2 weken of ie blijft plakken.. Sharon: ik heb je gisteren een berichtje gestuurd via fb messenger maar die is nog niey gelezen. Staat denk ik onder ‘overig’. Gefeliciteerd iedereen en tot in de fb groep!!

Geen idee maar ik kan het berichtje niet vinden als je wilt kan je mij evt toevoegen als vriend dat moet zowieso te zien zijn dan komt alles zowieso aan gaan we t gwnnzo proberen de verkeerde kan je nu niet meer hebben ?

[quote quote=10253905] Ja die heb ik een berichtje gestuurd inderdaad. Misschien staat ie tussen overig? Omdat we geen vrienden zijn haha[/quote]
Hey sjaapie zat jij nu al wel in de groep? Anders even kijken in mijn laatste bericht dan lukt het wel groetjss

[quote quote=10253921]Okee ik ben erachter fb is redelijk vervelend en blokkeert dus mijn bericht verzoeken mochten jullie me willen berichten stuur mij een vriendschapsverzoek en daarna een pb dan kan ik ze wel zien en weet ik daarna ook dat jullie van hier zijn wel zo fijn voor ons allebei als.we het zo doen omzeilen we dat rare systeem van fb wat van alles blokkeert helaas Nog 1x de link naar mijn profiel voor degene die me willen toevoegen https://www.facebook.com/sharon.boeitniet Hoop.jullie allemaal in de groep te kunnen verwelkomen (heb het vriendschapsverzoek uiteindelijk ook nodig om jullie in de groep te kunnen zetten dus dit is niet helemaal voor niks)[/quote]
Ik heb je toegevoegd, hopelijk lukt het nu ?

Terug
Bovenaan