Uitgerekend juni 2020

[quote quote=10253939]Die Facebook groep is die besloten en kan niemand van je fb vrienden zien dat je daar lid van bent?[/quote]
Groep is zelfs geheim (zodat zelfs niemand van mijn vrienden deze kan zien) zonder lid te zijn of uitnodiging kan je deze groep niet zien en niet vinden vandaar de vraag om mij een verzoek te sturen dan kan ik je toevoegen  hoop dat je daar ook gezellig wil meekletsen lijkt me leuk Gr Sharon

[quote quote=10254231]Ik mag mij hier ook melden! Vanmorgen positief getest, zo onwerkelijk! [/quote]
gefeliciteerd als je het leuk vind kan je in de mama groep komen hieronder staat uitleg over wie en hoe en wat 

Vandaag een vroege echo gehad, en we hebben een kloppend hartje gezien, zo speciaal. Ben nu op 6+3 gezet  En 2 juni uitgerekend 

[quote quote=10254252]Vandaag een vroege echo gehad, en we hebben een kloppend hartje gezien, zo speciaal. Ben nu op 6+3 gezet En 2 juni uitgerekend[/quote]
Super leuk om te horen als je het leuk vind mag je mij berichten dan kan ik je evt toevoegen aan de fb mama groep dan ben je de eerste met baby beelden ?

Terug
Bovenaan