Uitgerekend juni 2020

Hoi,
Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Vorig weekend 3 positieve testen en nog geloofde ik het niet hihi. Als het goed is uitgerekend in juni 2020 voordat de hitte begint haha
31 okt pas de eerste echo met hartje luisteren en intake.. zo spannend aangezien ik medisch zal worden. 

Het blijft toch zo gek he. Ik slaap sinds ik het weet echt onrustig (nog maar 2 nachten hoor haha). Net om 5;25 nog een test gaan doen, zenuwslopend weer maar het is wel duidelijk toch 

Hoi meiden,
Van harte gefeliciteerd met jullie positieve testen! 
Ook wij hadden 1,5 week geleden een positieve test. 2 maanden geleden een miskraam gehad en nu weer opnieuw zwanger. Aankomende woensdag onze eerste echo. Ik zou dan rond de 6 weken moeten zijn. 
rond 10 juni zou ik dan ook uitgerekend moeten zijn. 
Ik heb al 2 zoontjes van bijna 3 en 15 maanden. 
Soms heb ik het gevoel dat dit er 2 zijn. Ik ben nu 5 weken maar al zo buikje gekregen. Kan mijn broeken nog net aan. Al wel wijdere truitjes moeten kopen omdat je het anders al zag. 
Meer die hier nu al last van hebben? 

Yess ook ik mag mij bij deze groep voegen?? 22 juni uitgerekend volgens het berekenen. Volgende week een afspraak maken bij een verloskundige. Wat een speciaal gevoel en hoe snel je het weet aan je eigen lijf. In de week voor de nod al huilerig veel krampen en bruinverlies en nu zo onwerkelijk dat die ongesteldheid niet doorzet! Ik volg jullie graag allemaal.

Woehoe, gefeliciteerd allemaal! Ik join ook graag mee met deze groep, uitgerekend eind Juni van de eerste.. Erg spannend nog allemaal! 

Wat leuk allemaal, gefeliciteerd!! Ik weet het nu sinds donderdag en het blijft zo speciaal. Dit is het tweede kindje en toch voelt het bijzonder weer. Vandaag aan de familie verteld, erg leuke reacties! Sommigen hadden het niet verwacht bij ons:)

Terug
Bovenaan