Uitgerekend juni 2020

Gefeliciteerd!
Ik heb inderdaad ook buikkrampen en de VK gaf bij mij hetzelfde aan... Nog geen bloedverlies gehad, dus hoop dat alles verder goed is. M'n buik is alleen inmiddels zo dik (vooral 's avonds), dat het lijkt alsof ik al 20 weken ben. Ben pas 7 weken, dus komt niet echt in de buurt bij de 20... Herkennen meer mensen dit? 

Ik ben een 5 weken en heb ook last van een opgezwollen buik , precies of ik ben al over de 3 maand! Ben toch langs de ene kant gerust gesteld dat er nog vrouwen dezelfde symptomen hebben als mij. 

echo pas 20 november intake de dag er voor wachten duurt lang. nu 7 weken en 4 dagen. me eerste broek past al minder goed (was altijd al mijn strakste broek) dus knoop kan los :) 

Verschrikkelijke koppijn: check, constant honger: check, broeksknoop los: check, onwijs kort lontje: check ??. Oja, elke ochtend ver voor de wekker wachten omdat ik moet plassen ?‍♀️ daarna natuurlijk niet meer lekker kunnen slapen. Geen topdag voor mij, hopelijk morgen beter. Vermoeidheid valt gisteren en vandaag mee gelukkig.

Drinken jullie helemaal geen cafeïne meer of bijv 1 kopje koffie of zwarte thee?

Hi dames,
Zonder in detail te treden is mijn onderbuikgevoel vandaag voor 99% bevestigd. De kans is groot dat deze zwangerschap voorbij is. Aanstaande dinsdag nog wel een echo om e.e.a. na te kijken. 
Ik ben enorm teleurgesteld en had nooit verwacht dat mijn eerste zwangerschap zo zou aflopen. Die kleine was ontzettend welkom. 
Ik hoop dat jullie gezegend zijn met een voorspoedige zwangerschap en geniet! 

Hi! Behalve de hoofdpijn herken ik alles wat je zegt! 
S’nachts wakker worden om te plassen en niet meer kunnen slapen is wel Ff wennen hoor!
Hoever ben je? Ik vandaag 7 weken als het goed is, maar nog niet echt heel erg misselijk.. wel zere borsten!
S’ochtends thuis drink ik een decaf koffie, op m’n werk een ‘echte’ maar die drink ik eigenlijk nooit op.. ‘tis meer dat het bij mijn collega’s niet op valt dat ik geen koffie meer drink.. verder verse Gember thee met munt/ sinasappel of Citroen..
Hoe gaat het vandaag met je?

Oooh nee! Wat sneu!
Ik hoop voor je dat ook jij gezegd bent om een kindje te krijgen, en ook snel weer een voorspoedige zwangerschap hebt, sterke de aankomende tijd!

Terug
Bovenaan