Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allemaal,
Ik (28) ben in april gestopt met de pil. Gisteren de positieve zwangerschapstest. Ik ben heel blij. Man (36) was blij en moest er ook wel heel erg aan wennen. Wat waren de reacties van jullie partners?
Ben uitgerekend op 12 juni.
Gefeliciteerd!! Mijn man moest huilen van blijdschap, maar wij zijn ook al sinds januari bezig en in mei een bbz gehad en hij is erg betrokken en zijn wens is ook erg groot.
Je man heeft nog 8 maanden te tijd om eraan te wennen dus komt vast goed!
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, vandaag zou mijn nod zijn! Maar vanochtend 2x getest en beide positief..
30 juli helaas een miskraam gehad met 5,5 week.. waardoor dit keer extra spannend is.. zijn hier nog meer dames die dan ook wat onzeker er over zijn?
Hoi Allemaal.
Ik ben niet heel actief op t forum, maar vind t wel leuk om mijn verhaal te delen.
Ik heb een zoontje die deze maand 3 jaae wordt. En zijn al 1.5 jaar bezig voor een 2 kindje. In maart heb ik een bbz gehad waardoor operatie. Daarna vrij vlot weer zwanger geworden. Dit is helaas in juli een miskraam geworden (was 8 weken toen) vandaag mijn NOD. Gister uit nieuwsgierigheid vanwege symptomen een early test gedaan met een licht streepje. Vandaag een Kruidvat 2v5 test gedaan en wederom een licht streepje. Ik ben voorzichtig positief. Maar ook wel onzeker over de komende tijd. Vanwege voorgeschiedenis mag ik gelukkig een vroege echo om te kijken of de zwangerschap op de goede plek zit.
Ik ga begin volgende week nog een keer testen. En als dan de streep dikker is dus ik een afspraak maken. Spannend. Mijn uitgerekende datum zou rond 11 juni zijn.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Hoi Allemaal.
Ik ben niet heel actief op t forum, maar vind t wel leuk om mijn verhaal te delen.
Ik heb een zoontje die deze maand 3 jaae wordt. En zijn al 1.5 jaar bezig voor een 2 kindje. In maart heb ik een bbz gehad waardoor operatie. Daarna vrij vlot weer zwanger geworden. Dit is helaas in juli een miskraam geworden (was 8 weken toen) vandaag mijn NOD. Gister uit nieuwsgierigheid vanwege symptomen een early test gedaan met een licht streepje. Vandaag een Kruidvat 2v5 test gedaan en wederom een licht streepje. Ik ben voorzichtig positief. Maar ook wel onzeker over de komende tijd. Vanwege voorgeschiedenis mag ik gelukkig een vroege echo om te kijken of de zwangerschap op de goede plek zit.
Ik ga begin volgende week nog een keer testen. En als dan de streep dikker is ga ik een afspraak maken. Spannend. Mijn uitgerekende datum zou rond 11 juni zijn.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Ik kom mij ook even melden!
Vandaag besefte ik mij dat ik 4 dagen overtijd ben, had alleen nog een early test liggen . Die werd meteen heel duidelijk positief.
Ik zou dan 10 juni uitgerekend zijn.
Wij hebben al een dochtertje van 13,5 maand oid (augustus 2018)