Uitgerekend juni 2020

[quote quote=10251470]Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier, vandaag zou mijn nod zijn! Maar vanochtend 2x getest en beide positief.. 30 juli helaas een miskraam gehad met 5,5 week.. waardoor dit keer extra spannend is.. zijn hier nog meer dames die dan ook wat onzeker er over zijn?[/quote]
Hoi, ik heb hiervoor ook 2 miskramen gehad helaas. Dus ben ook heel erg onzeker. Maar ik probeer dat los te laten en afleiding te zoeken. 
Ik ben trouwens ook 11 juni volgens mijn berekening uitgerekend ?

[quote quote=10251777]Oh.. dat is helemaal naar.. Wel grappig dat er al 3 zijn die 11 juni zijn uitgerekend. Heb jij al een afspraak bij de verloskundige?[/quote]
Ja hè haha leuk.
Nee nog niet. Ik bel begin volgende week. En jij? 

Pff ik heb soms in een keer een vlaag van kramp onderin de buik lijkt op diarree aanval maar is t niet, wordt dan helemaal naar. 

Hey dames,

Ook ik heb 2 positieve testen! Ik zou op 10 juni 2020 uitgerekend zijn, ik heb volgende week woensdag mn intake gesprek (ik woon in Zweden) ik maak me best zorgen, omdat ik af en toe toch wat bloedverlies, maar een paar druppels, maar dan nog. :( hopen op het beste, we zijn sinds December aan het proberen.
Liefs,
Maan

Hoi dames!
Ik sluit me graag bij deze groep aan. Mijn uitgerekende datum zou 10 Juni 2019 zijn.
Afgelopen dinsdag heb ik positief getest! Wij liepen in het ziekenhuis omdat PCOS heb. Ik moet medicatie slikken voor het rijpen van mijn eiblaasjes, en hierdoor extra blij dat het na de 2e ronde al raak was! Wij hebben al een zoontje van 2.5 jaar.
Iedereen van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

[quote quote=10252174]
Hoi dames!
Ik sluit me graag bij deze groep aan. Mijn uitgerekende datum zou 10 Juni 2019 zijn.
Afgelopen dinsdag heb ik positief getest! Wij liepen in het ziekenhuis omdat PCOS heb. Ik moet medicatie slikken voor het rijpen van mijn eiblaasjes, en hierdoor extra blij dat het na de 2e ronde al raak was! Wij hebben al een zoontje van 2.5 jaar.
Iedereen van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

[/quote]

Je bedoeld vast 2020, net als mij! wat leuk! wij zijn 9 maanden bezig geweest en echt over the moon met de test! Ik loop er dan ook de hele tijd mee door de rondte haha 
gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan