Uitgerekend juni 2022

Hee! Ik heb ook een mailtje gestuurd voor het apl groepje.
Ik ben 1 juni 2022 uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is nu 20 maanden oud. Erg spannend allemaal, maar zoveel zin in! Vandaag bij de echo een hartje gezien ♥️

Gefeliciteerd allemaal!
Ik had maandag een positieve test in mijn handen, zo leuk!
We hebben al een zoontje. Ik zal half juni uitgekerend zijn. Tussen de kindjes zit dan bijna 2,5 jaar. Benieuwd hoe deze zwangerschap zal zijn. ?

Hoi! Super gefeliciteerd allemaal! Ik heb vorige week, 8dpo positief getest. Ik denk nu 4+1 weken zwanger te zijn. Volgens mijn berekening zou ik dan 14 juni uitgerekend zijn. Echte een spannende tijd voor iedereen ?

Ik ben ook zwanger. Paar dagen geleden positief getest. Zit vol ongeloof. Heb pcos dus het is nog zo onwerkelijk maar ben super gelukkig. Ook juni 2022!

[quote quote=10492628]hoi meiden iedereen gefeliciteerd!
ik ben nu 4+5 weken en dit is mijn eerste. ik ben uitgerekend op 8 juni 2022 en ik heb mijn eerste echo op 27 oktober! :) ik ben zo ongeduldig ik kan niet wachten! elke ochtend word ik wakker en denk ik: o ja ! ik ben echt zwanger!!! net zoals vele meiden wat ik lees ik ook weinig klachten alleen heel erg pijnlijke borsten en soort van krampjes wat lijkt op menstruatie pijn wat ik soms dan wel eng vind.. omdat het zo vroeg is ben ik bang dat het echt menstruatie pijn is. dat is eigenlijk het enige ik voel mij Verder super goed en ik hoop dat het zo blijft. succes iedereen en ik kom ook wel in de groeps app lijkt me leuk.[/quote]25e eerste echo! Ben zo ongeduldig! Mijn eerste kind dus het is spannend!

Hoi allemaal,

Ik ben er ook gister achtergekomen dat ik zwanger ben was 3 dagen over tijd met n lichte positieve test. Hoop dat t nu goed blijft gaan na 2 miskramen in het verleden. Ik ga van t weekend een careblue test doen dan weten we zeker en kan ik maandag een afspraak inplannen bij de vk. Zijn er dames die ook nog voor de zekerheid bloed laten testten?

Voor de dames die het misschien over het hoofd hebben gezien, of er net achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn en in juni uitgerekend zijn, we hebben een groepsapp! Mail je nummer naar hpatries0@gmail.com ?

Terug
Bovenaan