Uitgerekend maart 2019

Ik ben nu 12+5 en draag nu 2 weken een zwangerschapsbroek. Zit als gegoten, heb een kleine bolling omdat ik zelf al een kleinrandje heb komt het denk sneller naar voren.  Heb eig nog geen foto gemaakt of gemeten (stom).
heb wel gewicht bij gehouden maar dat wordt alleen maar minder dus daar kan ik het niet aanvast houden. Vandaag even een tussendoor echo om te kijken of uk goed groeit
Ik droeg voorheen geen leggings, maar dat zit eig nog beter dan een broek! Nu maar op zoek naar van die fijne wijde truien/jurken achtig iets.  En idd lidl verkoopt ook! Ga eens kijken. 
@epf zo snel al wauwwww ?
merk nu wel steeds meer dat mijn baarmoeder oprekt, moet toch iets meer over nadenken als ik draai in bed of op sta. Voelen doe ik het nog niet.. ga straks bij de vk vragen of zij het al voelt. 

Ja draaien in bed kan echt pittig zijn he! 
Ik heb gisteren en positiebroek aangehad naar mijn werk, wat een opluchting was dat haha! Ik heb geen zin om te rommelen met elastiekjes hoor, als het niet meer past, dan liggen mijn positiebroeken klaar... 
Ik ben nooit zo'n jurkjespersoon, dus ik denk niet dat ik die nu nog ga dragen, ook al lijkt het me super comfy! Wil er wel een paar voor als ik wat verder ben in mijn zwangerschap, vindt het zo mooi staan dan. 
En wij zitten in een mooie periode, want met kerst een leuke outfit scoren! 
Hebben jullie al jassen op het oog? Ik heb gekeken bij bon prix, maar bij de gunstig geprijsde exemplaren lees ik toch vaak dat ze te dun zijn in de reviews... Wil wel echt graag een lekkere warme jas over mijn buik. Zeker omdat we in januari nog een week naar Oostenrijk gaan (wintersporten, maar voor mij waarschijnlijk een schnitzel-, bad- en bedsport weekje)

Jaa leuk he! ??
Nog naar Oostenrijk! Wauw dat je dat noh aandurft! Zo lang in de auto?
Stiekem wel jaloers want voor ons wordt t idd niet snowboarden dit jaar?? Lekker van de snitzels genieten!
geen jas op t oog. Ook nog niet over nagedacht!
Waarschijnlijk ook gewoon werken met kerst. Lang leve t werk in een ziekenhuis??

Ik ben dan 7 maanden, dus dat zou denk ik nog prima moeten lukken. Als we maar elk uur stoppen voor een plaspauze haha... 
Kijk er wel naar uit, lekker in de frisse berglucht, een wandelingetje hier en daaar... Daarna nog een paar weekjes werken en dan met verlof. 

Haha ja, je hebt helemaal nog geen dikke buik maar soms sta ik op en ik wordt gelijk gecorrigeerd... nu iets meer bewust van dus beetje opletten wat voor gekke beweging ik maak. 
oooo heerlijk, wij gaan in november een weekje naar centerparcs.. ook even lekker de natuur in. Kan nu al niet wachten, is precies na onze 20 weken echo. 
Jas heb ik nog niet naar gekeken wel over nagedacht. Wacht even af tot ik wat zie waarvan ik denk dit is leuk en ook beetje qua prijs. Het is natuurlijk maar voor even. 

Terug
Bovenaan