Uitgerekend maart 2019

Wij verwachten de test in de loop van volgende week, dan zitten we (a.s maandag) precies op 2 weken.  Ben toch wel beetje nerveus.. 
ik heb eerlijk gezegd geen idee of mijn buik echt gegroeid is, heb een klein bollingtje wat hard is. 
Moet wel zeggen, dit zijn de zwaarste 8,5 week zwanger zijn.. ik raak gewoon beetje uitgeput door het vele ziek zwak en misselijk te zijn. Vooral die vermoeidheid en koppijn! Ben nu 12+4 en elke x als ik denk in het weekend we gaan goed, kelder ik in mn werkweek weer zo hard naar beneden. S ochtends spugen, savonds bij thuis komst.. ?
nu op t punt aangebroken dat ik gewoon tegen op zie om te werken.  Ik ben momenteel een emo wrak dat het liefst gewoon in bed blijft bah... zo herken ik mezelf helemaaaaal niet.. 
iemand tips? 

@krokusje Ja he! Zeker goed gegroeid!
Ben 13.2. Maar nog geen enkele kilo erbij.
@smpje spannend nog even afwachten op de uitslag! En wat vervelend dat je je zo rot voelt zegt! Ik heb geen tips. Behalve vermoeidheid gaat t met mij erg goed.
Wel merkte ik meer misselijkheid als ik moe was.. Sterkte ermee! Hoop dat je je snel beter voelt

Wat naar smpje, misschien een keer een dagje ziekmelden zodat je even lekker bij kunt komen? Niet echt ideaal, maar als je het nodig hebt...
Ik ben nu 10+3 en ik voel ook al die bolling onder mijn vetlaagje. Vooral 's avonds kan ik hem echt goed voelen. Duidelijk wat steviger en veerkrachtiger dan mijn flexibele vetje... 
Voor mijn gevoel krijg ik weer wat meer energie, dus ik ben voorzichtig hoopvol dat het ergste daarvan nu achter de rug is. Kijk enorm uit naar onze echo volgende week maandag. 

Ik voel me gelukkig steeds beter! Voor mijn gevoel gaat het tandenpoetsen ook minder dramatisch. Nog wel wat hoofdpijn en mijn borsten doen nog pijn. Maar ach, is prima te doen zo!
We vertellen het nu ook aan de mensen om ons heen, hebben al hele leuke reacties gehad!
Ben nu bezig om een afspraak te krijgen voor een geslachtsbepalingsecho. Wij zijn zó nieuwsgierig naar wat het wordt/is! Heb wel een gevoel, maar mocht dat niet kloppen zou ik dat niet erg vinden haha. We zien het wel en laten ons verrassen ?
Nog niets gehoord van de nipt, maar eigenlijk houdt me dat totaal niet bezig. Mijn gevoel zegt dat alles goed is. Ik vertrouw op mijn lichaam! Nouja, ik verwacht de uitslag volgende week ergens.
@smpje: goed naar je lichaam luisteren hé?! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

Lieve dames !
Ik heb lekker meegelezen met jullie en gefeliciteerd allemaal, leuk om te lezen dat t met de meeste zo goed gaat en de kwalen minder worden. 
Zelf ben ik erg zenuwachtig dinsdag de termijn echo (dit is dan onze 2e echo) ik ben nu 10.5 weken en vind zelf dat je t al aardig ziet. Daarna moeten we ook nog bloedafnemen voor de nipt test. Mijn gevoel zegt dat alles goed is maar toch blijft t spannend. Word dit bloed afgenomen in t ziekenhuis of bij de verloskundige?

Vandaag even de VK gebeld en die rade aan om mij direct ziek te melden voor ik me zelf voorbij gaat. Werk staat ondanks hun flexibiliteit hier niet echt om te springen wat logisch is.  Ook is het lastig omdat je binnen nu en 3 weken een keer punt kan krijgen dat het beter gaat. Nu mezelf maar vrijdag vrijgegeven, eig ook morgen maar dat ging helaas weer niet. 
Zit zo in dubio...
Morgen wel extra controle i.v.m. gewichtverlies. 

@manonnetje: bloedprikken voor de Nipt gebeurt in het ziekenhuis! Niet elk ziekenhuis mag dit, maar je verloskundige kan je wel vertellen waar je moet prikken :). Daarna wordt het naar Maastricht, Amsterdam of Rotterdam verstuurd. Mijn bloed is naar Maastricht gegaan.

Vandaag de nipt uitslag binnen en alles is goed!? wat een opluchting!! we gaan het nu ook de rest vertellen, ben vandaag 13 weken! Mijn bolling zie je nu ook steeds duidelijker dus wordt tijd om te vertellen maar omdat ik van mezelf al een buikje heb kon ik het ook nog redelijk makkelijk verbergen tot nu toe?
@smpje wat vreselijk dat je zo'n last hebt! Rust staat ook voorop als bestrijding misselijkheid, verschillende mensen zeggen ook dat je zieker wordt als je moe bent en als je ziek bent wordt je nog meer uitgeput, echt een vicieuzecirkel dus pas idd goed op jezelf. je hebt ook spannende weken gehad wat je ook sloopt.
@Epf wauw dat klinkt idd als een aardige buik al wat leuk?
@Sammy super dat het weer wat beter gaat! Nipt duurde bij mij echt bijna 2 weken dus kan nog duren idd maar hoop dat je het snel hebt! En wij hebben 21sept geslacht echo ben ook zooo benieuwd ? wat zegt jouw gevoel? Bij mij wisselt het steeds haha
@manonnetje het is ook een spannende maar vertrouw op je lichaam, hopelijk is het snel dinsdag je kan in ieder geval al aftellen ? en nipt is idd meestal in het zkhuis bij bloedafname!

Terug
Bovenaan