Uitgerekend maart 2019

@StK  Wat fantastisch goed nieuws! Hoe snel heb je het gehoord?
Ja ik moet echt op mezelf passen, maar zoveel mensen kennen het niet en kijken je ook echt raar aan. Ik ben zo'n persoon wat zich alles tot zichzelf trekt en dan ook ontiegelijk schuldig gaat voelen en denkt oke, we gaan wel weer door.  Maar vervolgens lig ik thuis weer boven de wc en met zware koppijn op bed. ZO irritant.  Ik wacht met smart op mijn kantelpunt! 

Ik kon bloedprikken bij ons in de wijk met zo'n speciale afdeling. Bloed is verstuurd naar het EMC, kregen wel de mededeling dat wat langer kan duren ivm drukte.. vind ik niet leuk haha.

1 + puntje... ik heb de babykamer al uitgezocht :D

@stk: waar is jouw bloed heengegaan? Ik heb op een ander forum gelezen dat ze in Maastricht de laatste tijd echt heel snel zijn!
Super fijn dat je uitslag goed is! Een hele zorg minder ;)!
Ik heb 3 oktober pas de geslachtsbepaling. Ze doen het niet eerder dan bij 16 weoen. wel jammer hoor haha. Ik ben dan 16 weken en 4 dagen. Mijn gevoel zegt een meisje, dat denk ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben. We gaan het in ieder geval niet bekend maken naar onze vrienden en familie. 

Wij hebben vandaag de nipt uitslagen gehad en alles ziet er goed uit, super blij mee! Wij hebben de uitslag na 6 dagen gekregen, had t niet zo snel verwacht. Mijn bloed was trouwens naar Amsterdam gegaan.. dus misschien toch niet zo druk haha

@smpje 23/8 geprikt dus 13 dagen! En idd gewoon op je eigen lichaam afgaan en als die rust nodig heeft dan proberen om die te pakken idd? en wel fijn dat je de baby kamer al hebt uitgezocht? ik moet nog beginnen heb nog geen idee!
@sammy naar het vumc hoor wel vaker dat je daar de volle 2 weken moet wachten dus had ook gerekend op vandaag/morgen! 
@gebruiker 282 wat goed en wat snel! heel fijn ook dat bij jullie alles goed is?

Trouwens! Waarschijnlijk weten jullie het al wel hoor.. Maar de Lidl verkoopt vanaf morgen dus allemaal zwangerschapskleding: broeken, jurken, ondergoed, tshirts, leggings. Heel goedkoop! Ik ga inkopen doen haha.

Dragen jullie eigenlijk al zwangerschapskleding? Ik ben nu 12+4 en ik vind het eigenlijk nog iets te vroeg of zo. Mijn gevoel houdt mij tegen. Maar, mijn eigen broeken zitten ook niet meer lekker. Heb er overdag een elastiekje tussen, maar in de avond wordt mijn buik best bol. Heb nu een zwangerschapsbroek aan en dat zit zó lekker! Maar ja.. mensen zien nog nieteens aan mij dat ik zwanger ben haha. Moet ik dan nu al andere kleding dragen?

Haha jaa zeker een lekker buikje zo! Van 74cm naar 84cm gegaan!
Ik draag dus ook al ruim 3 weken zwangerschaps broeken. Bovenkleding past nog wel, maar wordt  op t moment al kort aan de onderkant

Terug
Bovenaan