Uitgerekend maart 2019

@sammmy ooh leuk! Waar haal je dat dan?

wij hebben net de nipt uitslag gehad en het is goed!! Jeeeeej ????

@Sammmy ik heb m vorige week gehaald! Vooral veel leesvoer, ik vond m wel leuk ^^

@smpje, je kunt m aanvragen via de site, en dan krijg je een ophaalbrief en kun je langs de Etos om er een te halen :)

@smpje: Ooh wat fijn voor jullie! Hele zorg minder! Nu wij nog ?. Wij hebben zonder nevenbevindingen gedaan.. Maar ja, dat maakt de wachttijd niet korter. Ja wat Klijn zegt! Aanvragen via de website of app, en dan de mail of brief bij de etos laten zien!
Prenatal heeft ook een box, die moest leuker zijn! Maar ik wacht nog op de uitnodiging daarvan ( https://www.prenatal.nl/blijedoos-c2.html )

@sammmy ja wij ook hoor, dat gaat zo diep en hoor je dalijk er is wat maar kans dat het er nooit last van krijgt is dan ook weer aanwezig. Vind zo prima, ben opgelucht en super happy! Nu lekker genieten ?.   Oooo leuk! Dan gaan we het maar even allemaal aanvragen ??
nu focussen op de leuke dingen en “beter” worden. 

Hallo allemaal, 
Heb eea terug gelezen, leuk clubje hier!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben Stephanie en ben 12 weken in verwachting van mijn 3e kindje.
Ik heb een zoon van 14 en een dochter van 12. Beide al in de 2e klas dus ik begin helemaal opnieuw met deze spruit haha. 21 maart ben ik uitgerekend en 3 jaar samen. Met mijn partner. 
De 5e week hebben wij het al bekend gemaakt ivm mijn werk. 
Ik ben al grotendeels met verlof en mag dus vooral genieten van deze zwangerschap! 
Leuk om hier alles met jullie bij te houden en te vergelijken. 

Beste mommy's to be!
Ik ben Violaure van Prooijen en voor mijn opleiding Verloskunde ben ik op zoek naar een zwangere vrouw van 8 tot 16 weken. Ik woon in Wageningen en zoek iemand uit die omstreken. De bedoeling is dat ik 4x mee ga naar het spreekuur, 2 interviews afneem tijdens de zwangerschap, ik in de kraamweek opboek kom en dan ook een interview afneem. 
Past dit alles binnen jou plaatje of ken je iemand die in dit plaatje past dan hoor ik het graag! Je kunt mij bereiken via violaurevanprooijen@hotmail.com.
Groetjes, Violaure van Prooijen

Ik heb de prenatal doos gister opgehaald!
Er zat een pakje pampers in, een klein fles van philips avent, speen, alcohol vrij bier (echt waaaaarom? Zo nutteloos?) een monstertje met badolie, sudocreme en veel folder met kortings codes. 
Vind het een leuke doos ??

Straks moet ik bloedprikken voor de Nipt en gewoon. Dan afwachten op uitslag. Spannend... Ik ben altijd snel een doemdenker en piekeraar. Maar moet dat maar los laten. Mijn bloed gaat naar Maastricht voor onderzoek zag ik. Hopelijk snel uitslag binnen.

Terug
Bovenaan