Uitgerekend maart 2019

Oh het bericht is wel héél vaak geplaatst ??. Ja anders zou ik wel bloed hebben gehad denk ik? Het is vast allemaal nog goed :)

Verloskundige belde, dus ik dacht dat dat kwam omdat ik gebeld had; ben weer gerustgesteld. Kindje is echt goed beschermd.
Maar ze belde voor de nipt! Super snel al. Alles was goed ???

@sammmy yeaaaah!! Allemaal een positieve uitslag.. zo leuk dat we allemaal beetje gelijk op gaan. 
Maar ik denk dat het niet erg is, ben 2 weken geleden vooruit op een stalen trap  gevallen. Ik ving mezelf op maar had wel echt last. Gelukkig bleef het bij spierpijn en niets aan de hand. Het kindje kan een aardige klap aan. 

Verloskundige zei ook al dat het echt heel goed beschermd is en dat het waarschijnlijk niets is. Het ging ook niet hard hoor, ik liep achter een stoel langs en toen kwam ik met mijn schaambeen tegen de rand van de leuning aan en dat voelde ik wel eventjes. Denk dat jouw val harder was! Ik maak me zo snel zorgen om niets ?. Komt denk ik omdat ik het kindje nog niet voel.. 
Nipt heeft bij mij precies een week geduurd! Heel snel dus. Enorm opgelucht dat alles goed is ?

Yay wat goed @smpje en @sammy dat jullie nipt goed is ook? en wat snel!! Heel fijn?
En schrikken dat stoten ik had het in het begin met een hond die omhoog sprong maar was gelukkig ook goed gegaan.
Welkom voor de nieuwe dames? ik ga ook de prenataal doos aanvragen, heb de andere al aangevraagd maar nog niks binnen!
Vandaag aan de rest van de familie verteld, zo leuk de reacties!
X

@krojusjes je bericht gemist maar spannend hoop dat prikken goed is gegaan en dat je snel en mooie uitslag binnen hebt!

Super dat jullie uitslagen goed zijn!
& inderdaad wel even schrikken dat stoten je ben toch gelijk bang dat er wat aan de hand is!
Ik ben nu over de 11 weken en al een aantal weken niet meer misselijk! Voelde me top! Tot gister opeens ontzettend last van mijn maag kon me vinger er niet helemaal opleggen omdat ik me een beetje grieperig voelde ook, En vandaag helaas een migraine aanval, hoopte er wel vanaf te zijn tijdens mn zwangerschap maar helaas. 

@Manonnetje vervelend zeg ik had ook opeens migraine rond de switch van 11 naar 12, bij mij hielp het on extra magnesium te slikken! Misschien heb je er wat aan. 
Ik heb nu voor het eerst twee dagen flink bandenpijn! Gister de hele avond en vanmorgen stond mijn buik boller dus dat moet het wel zijn.
Hoop dat je je snel beter voelt!

Terug
Bovenaan