Uitgerekend maart 2019

Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen.. ? Fijn dat jullie uitslagen goed zijn meiden! Ik ben zojuist ook gebeld door de verloskundige en de nipt test was ook helemaal goed. Heb in totaal iets langer dan een weekje moeten wachten op de uitslag, dus dat is gelukkig snel gegaan! Ik was echt zo behoorlijk zenuwachtig voor de uitslag, ik zat mezelf helemaal op te vreten. Ben normaal helemaal niet zo’n type dat zo paniekerig en zenuwachtig is, maar dit deed toch wel veel meer met mij dan dat ik vooraf had verwacht! 

Zoals iemand eerder ook al zei, ik vind het ook super leuk om met kerst en oud en nieuw met een dikke buik rond te flaneren ? We zijn idd in een leuke periode zwanger?

Dames, herkennen jullie dit? 
Als ik het weekend soort van uitslaap rustig aan doet kan ik de hele wereld aan... maar ga ik vroeg naar bed en wordt ik om half 8 gewekt ben ik heel de dag van slag. Misselijk, spugen en hoofdpijn...  ik werk gewoon 40 uur per week maar dit is gewoon killing. 
Iemand ervaring of suggesties? 

Heel herkenbaar! Als ik uit mezelf wakker wordt (is ALTIJD half 10) dan voel ik me prima.
zodra ik wakker wordt van de wekker voel ik me k*t, niet lekker, wil ik terug naar bed. Duurt dan eigenlijk de hele ochtend en na de lunch gaat t weer goed.
S avonds na het eten stort ik dan in en ga ik optijd naar bed!

@smpje heel herkenbaar! Op de dagen dat ik moet werken voel ik me best beroerd, en op mijn vrije dagen voel ik me top!
Hebben jullie ookal dat jullie lekker aan t rommelen zijn in huis? Dingen opruimen, uitzoeken en weg doen? Heerlijk!

Pfff... ik zie wel van alles wat ik onder handen wil nemen, maar de energie ontbreekt nog even. Haha... Nog een paar weekjes en dan kunnen we aan de slag :)

Terug
Bovenaan