Uitgerekend maart 2019

@smpje: wat vervelend dat je je doordeweeks door de wekker zo beroerd voelt! En 40 uur werken in die toestand lijkt me helemaal pittig. Ik heb helaas geen tips voor je. Ik voel me niet beter/minder als ik uit kan slapen. Is het een idee dat je met je baas overlegd of je wat later kan beginnen? Ik weet niet of dat zou helpen, maar als je je daardoor op je werk wat beter voelt? 
Overigens betekend uitslapen voor mij half acht. Tot half tien in mijn bed liggen heb ik niet meer gedaan sinds de geboorte van mijn zoon. Ik probeer vooral zo vroeg mogelijk naar bed te gaan. Meestal rond half negen lig ik er nu wel in.
Wat fijn, die goede NIPT uitslagen, gefeliciteerd dames!
@Manonnetje: ik wil wel een beetje gaan kuizen en opruimen, maar ik heb er nog niet echt de energie voor. Soms in het weekend kan ik wel een uurtje vinden, maar dat is dan meestal om schoon te maken.
Ik vind het maar pittig op dit moment om alle ballen in de lucht te houden. Mijn baas vroeg hoe ik mijn voelde, en ik kreeg er meteen de dooddoener: 'ja het hoort er wel een beetje bij he!' bij. Zo klaar met die opmerking. Tuurlijk ik ben super blij dat ik zwanger ben, en ik heb het er absoluut voor over, maar ik ben het inmiddels zo zat dat beroerd voelen en moe zijn. Het enige wat ik op dit moment doe is slapen - werken - puin ruimen thuis - slapen - werken - puin ruimen thuis - slapen. Zo einde zeikverhaal.
Ik heb het eerste baby pakje gekocht hoor :D. En er staat eind september een pretecho/geslachtsbepaling op de planning waar ik heel erg naar uit kijk!
Fijn om jullie verhalen weer te lezen.

Doet me goed om te lezen dat ik dus niet de enige bent die het zo ervaart. Normaal begon ik al 8 uur met werken, nu al half 10. Maar dan gaat wel de eerste wekker al om 7 uur. Nu ga ik mijn wekker verplaatsen naar 8.15/8.30 zodat ik even kan eten en hop naar het werk. En dan ook structueel eerder naar bed, half 10 tv uit. ( wil niet vroeger mits ik echt niet wakker kan blijven)
Ik heb er helaas dan wel echt heeeeel de dag last van, zo naar. 
Ik wil ook al allles onderhanden nemen maar nog niet energie ervoor. Zal wel snel komen denk ik.. tenminste bij alles dacht ik ahjoh nog heeeel even en dan voel ik me goed.  13 weken later still feeling shit :D 
@pyamadag, heel herkenbaar... mijn directeuren zijn nog wel redelijk chill.. maar de blikken en meningen van andere vind ik vooral killing. Soort van.. stel je niet aan, gewoon door gaan....

Best pittig om te lezen dat veel van jullie nog zo'n last hebben. Ik denk dat het echt wel uitmaakt wat voor werk je doet en inderdaad hoe vroeg je wakker moet worden. Mijn werk is nu weer wat drukker maar de afgelopen weken waren heel rustig en ik kon makkelijk mijn rust pakken gelukkig.
Ik heb eigenlijk sinds een paar weken het omgekeerde, ik kan niet meer uitslapen??? Zaterdag was ik al om 6uur wakker en lukte het mij niet meer om te slapen, voor mijn zwangerschap kon ik makkelijk uitslapen nu ben ik standaard vroeg en voor de wekker wakker. Zo vanmorgen ook terwijl mijn wekker pas om 8:30 gaat. Ik merk wel dat ondanks de extra rust ik alsnog moeier ben dan normaal dus kan me goed voorstellen dat het je opbreekt als je werk druk is of al kinderen hebt. Ik ga het morgen bekend maken bij mijn managers en werk, benieuwd naar de reacties nu bijna 14 weken :)

Wat een rot dag vandaag.....man lief thuis met de griep... En niet veel later ik op dezelfde manier boven de pot gebangen.... Alles wat ik drink of eet komt er net zo hard weer uit?.. nu een beetje vanille vla eten hopelijk blijft dat op de maag liggen....? 

Goedemorgen lieve dames!,
Ik ben samantha en 29 jaar. Ik heb een dochter van 7 en nu zwanger van de tweede. Dit heeft voor ons lang geduurd en zijn we nu in de wolken echt een wonder! Wij stonden gepland om in september te beginnen met een.behandeling maar het is op een natuurlijke manier gelukt! Ik vind het leuk om met andere dames in contact te komen en lekker te kletsen over van alles! Zelf ben ik begin maart uitgerekend. Ben.benieuwd of dit ook zo is want ik heb bij mijn dochter het HELLP syndroom gehad. Een.hele fijne dag dames! Liefs mij!

@Samantha: wat fijn dat het op de natuurlijke manier is gelukt! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je verder? ?

Hoihoi! 
Ik voel me heel goed! Haha wel vorige week in.het ziekenhuis geweest omdat ik.bloed verloor. Wat een hel is dat! Maar oorzaak onbekend kan van alles zijn. Met de baby alles goed en.beweegt heel veel haha! En met jou? 

Welkom Samantha! Wat een mooi verhaal, dat het uiteindelijk spontaan gelukt is! Dat was vast een heel feestelijk moment toen je je positieve test had! Je bent nu denk ik dan rond de 16 weken? 
Ik ben eind maart uitgerekend dus ik hang net nog onder de 12 weken. Kan echt niet wachten tot zondag, als ik echt die "magische" grens bereik. In principe is het natuurlijk niet zo'n heel groot verschil, die paar dagen extra, maar toch... eerste trimester klaar en de "veiligere" periode in. 
Herkennen jullie dat?

Terug
Bovenaan