Uitgerekend maart 2019

Hoi lieve mama's,
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 15 weken en 2 dagen zwanger van ons 2e kindje. Hebben al een dochtertje van bijna 4 jaar.
Nu heb ik een vraagje,de vraag zal vast al duizenden keren gesteld zijn. Maar ik heb zo af en toe wat buikpijntjes. Geen krampen. Ook geen bloedverlies. Ik kan het me niet herinneren dat ik dat bij mn 1e had. Zal vast wel. Hihi ?? Kunnen dat mn banden zijn of baarmoeder die groeit? ?Maandag hebben we het hartje mogen horen en alles gaat verder goed. Voel me prima, niet misselijk en verder ook geen kwaaltjes. Soms voel ik me wat onzeker. Geen idee waar het vandaan komt. Miss omdat we er bijna 3 jaar over hebben gedaan. Alvast heeeel erg bedankt. 
Liefs Wendy 

@pyamadag ik heb ook de centering pregnancy meetings. Volgende week is de 2e x. Bij mij in de groep zitten er wel een aantal die de 2e verwachten. De eerste meeting heb ik vooral ervaren als ervaringen uitwisselen en tips geven. En het is een mooie gelegenheid om wat vrouwen uit de buurt te leren kennen ;)

@Wendy: een beetje zo'n menstruatiegevoel? Dat is normaal! Mijn verloskundige had het inderdaad over de banden. Ik heb er ook al een paar dagen last van.
Nog anderhalve week tot de echo! ?

Hoi Wendy,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb dat ook (ben nu 15w3d)! Ik kan het niet echt als pijn omschrijven, kleine steekjes in mijn onderbuik zeg maar. Ik denk idd de banden/baarmoeder. Ik heb het niet elke dag maar het valt me op dat als ik die steekjes een dag of twee heb gevoeld, een paar dagen later mijn buik wat boller staat?

Ik heb daar ook last van! Het voelt een beetje als hoe het voelde aan het begin van de zwangerschap. Dus ik denk echt dat dat mn baarmoeder is die aan t oprekken is.
Weten jullie al wat jullie krijgen? Wij krijgen een jongetje!
Begint nu toch best snel te gaan, bij mij is sinds een paar dagen de misselijkheid zo goed als weg, en daar ben ik zooooo blij mee nu eindelijk genieten! 

Vandaag spontaan een echo laten doen omdat mijn vriend toch graag het moment van het geslacht samen wilden beleven. Volgende week alsnog met onze ouders erbij. 
We weten nu overduidelijk wat het wordt... wij krijgen een jongentje ??? 

@smpj gefeliciteerd! Wat leuk? hoeveel weken ben je nu?
Wij hebben vanaf het begin af aan het gevoel dat het een meisje is. We kunnen het niet uitleggen is echt een gevoel. Ben benieuwd wat er bij de pretecho te zien is over 2 weken.
Verder heb ik gisterochtend mijn buikomvang gemeten en die is 10 cm gegroeid. En dan wordt de buik verder op de dag en vooral s'avonds nog dikker.❤️?

Smpje! Wat leuk dat je het al weet!
Wij nog paar dagen wachten maar ik denk echt een meisje!
Vd week hele erge pijn gehad. Echt ondragelijk, soort koliekpijn waarbij ik gewoon ging zweten, duizelig en wit weg trok. Extra controle gehad en dat was allemaal goed. Er zit waarschijnlijk een stuk darm in de knel... Nu al 2 keer die pijnen gehad. Hopelijk blijft het daarbij want het was echt niet prettig!

Terug
Bovenaan