Uitgerekend maart 2019

@krokusje
15+1 ben ik, ze konden het echt al heel goed zien. Bij het eerste shot dachten we al er steekt wat uit ? 
mijn vriend was ook overtuigd dat het een meisje zou zijn. Doormiddel van de nub theorie hadden ze het ook gezegd in het zhuis. Het blijkt toch echt een jongentje te zijn haha. We zijn heel blij, al moest het bij hem weer even wennen zijn omdat hij zo gefocust was dat het een meisje werd.   Ik had totaal geen gevoel wat het zou zijn, het maakte mij ook niet uit. Liet me vooral meeslepen wat andere er van dachten :p 

Dat is al vroeg met net 15 weken. Ja ik snap dat het dan even omschakelen en wennen is voor je vriend. Dat zal hier ook voor ons beide even zijn haha.? 
Ik kijk niet naar nub theorieën...dat is niet echt betrouwbaar...ik wacht nog 2 weken? dan weten we het zeker! ?❤️
Tot die tijd erg spannend! Ik kan niet wachten! 

Wij krijgen een meisje ? ook goed te zien met 15+2 (al hou ik rekening met het feit dat het soms toch niet klopt). mijn vriend had ook sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn en bij mij wisselde het steeds! Blij met beiden maar heel leuk om het nu te weten? en vooral fijn om de kleine weer te zien bewegen in mijn buik! Ze ging ook helemaal uitstrekken echt zo leuk om te zien?
@Epf heftig maar denk idd darmen, inmiddels echt vaker gehoord! Hoop dat het snel wegtrekt! 
@smpje een jongetje ?? zo leuk om het te weten hè! Voel je je nu wat beter?
@krokusje spannend nog even geduld!?

Wat leuk dat jullie al weten wat het geslacht is! Een meisje voor @Stk en een jongen voor @smpje! Gefeliciteerd!! 
@EPF: jemig, dat klinkt echt heftig die buikpijn. Ik hoop voor je dat het eenmalig was
@Yaj: wat leuk dat je ook Centering pregnancy hebt. Hoe vond je de eerste keer? Ik moet nog even wachten, over een week heb ik de eerste bijeenkomst, en dan ben ik 16 weken zwanger. 
Morgen pretecho! Kan niet wachten! Ik hoop stiekem dat het een meisje is, altijd al een dochter gewild, maar een jongetje zou ook wel heel leuk zijn. Ik vond mezelf altijd meer een meisjesmama, maar ik vind jongensmama zijnveel leuker nu. :D. Nog 1 nachtje slapen en dan weten we of ik voorlopig de enige vrouw blijf in dit huishouden of niet. 
Gaan jullie meteen aan iedereen het geslacht verklappen of houden jullie dat voor jezelf?

Zojuist even gekeken naar Centering Pregnancy n.a.v. jullie berichtjes want dat lijkt mij ook wat maar helaas niks bij ons in de buurt :( jammer!
Maar spannend @ Pyamadag, kan me voorstellen dat je iets meer voorkeur voor een meisje hebt nu maar twee broers is idd ook super leuk :) En ik vind mezelf meer een jongens mama haha maar mijn vriend wel meer een papa voor meisjes dus dit is helemaal leuk en ook qua shoppen iets makkelijker maar wel gelijk duurder haha!
Wij hebben het twee dagen voor onszelf gehouden en dat had ook wat. We hadden geen keus want konden mensen niet eerder dan zondag bij elkaar krijgen en we wisten het vrijdag al. Achteraf toch bijzonder om dus nog even met zijn tweeen met ons geheimpje rond te lopen en te genieten van alle gok pogingen rondom het geslacht, sommige ook 100% overtuigd van een jongen haha. Maar ook erg leuk om het gister met iedereen te delen :)
@Krokusjes dat lijkt inderdaad ver maar hopelijk gaat het heel snel voorbij voor je :)

Heb de afspraak op 10oktober staan voor de pretecho, dan ben ik 16+1 weken. Ik zit eraan te denken om t een week eerder te doen.  ? Vandaag het hartje gehoord voor t eerst. Zo mooi om te horen❤️ 

Heb de afspraak op 10oktober staan voor de pretecho, dan ben ik 16+1 weken. Ik zit eraan te denken om t een week eerder te doen.  ? Vandaag het hartje gehoord voor t eerst. Zo mooi om te horen❤️ 

Terug
Bovenaan