Uitgerekend maart 2019

Hoi hoi
Lees af en toe al mee maar mag niet via de app reageren ? 
Ik ben 5 maart uit gerekend van de 2e. Heb al een zoontje van anderhalf welke 19 maart 2 word ? 
Wat leuk dat sommige het al weten wat het word wij mogen nog een maandje wachten. Voel de kleine wel soms al flink bewegen. ?

@EPF: oh nog 1 nachtje!! Spannend!!
@Suffjuh: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
We hebben gister de pretecho gehad! (15+1 weken nu)
WE KRIJGEN EEN MEISJE!! Mijn man had dus gelijk. Ik ben echt helemaal blij :D. Nu hebben we van beide 1, echt ik voel me zo gezegend en dankbaar! Het is stom, want met een jongetje was ik ook super gelukkig geweest, maar met een meisje ben ik helemaal over the moon. Ik hoop niet dat jullie dat storend vinden, in nederland is het een klein beetje 'not done' om een sterke voorkeur te hebben. Overigens dacht ik eerst dat ik heel snel een piemeltje zag, dus de verrassing was des te groter toen de echoscopiste zei: 'Nee dat denk ik eigenlijk niet'.
De echo was zo leuk en ik twijfelde de laatste tijd al een beetje over of ik haar voelde trappelen of niet, maar tijdens de echo met de echokop vrij diep in mijn buik drukkend, voelde ik haar voor het eerst echt bewust!! Zo'n mooi moment!! En vervolgens voor het eerst haar hartje gehoort

Pyjamadag, je geluk straalt helemaal af in je berichtje! Prachtig!! Super leuk een meid! Zeker als je al een babyboy hebt!
Lekker gaan shoppen!!! 
ik had vannacht al helemaal slecht geslapen? spanning voor de echo? Wordt wat vanavond??

@EPF, ja heeeel leuk ben er heel blij mee!
@StK wat leeeeeuk!! dat moment dat ze het vertellen is echt fantastisch haha.   Ik ga overigens ook  Centering Pregnancy doen.  Dit kan gewoon via mijn verloskundige en kost me helemaal niets.  Ik voel me gelukkig weer de oude. Kan weer eten, (vreten), cravings, uit eten, wat doen, normaal aankleden of een trap lopen HEERLIJK. Nog wel snel moe na een volle werkweek, maar dat nee ik voor lief.  Nu sinds gisteravond af en toe enorme steken in mijn buik maar schijnt normaal te zijn?!
@Pyamadag oook heeel leeuk haha en wat fijn dat je gevoel juist zat.  Ik had echt geen idee wat ik moest voelen want wilde me zelf niet ja klinkt gek teleurstellen ofzo :p  Maar snap wel je "not done gevoel" dat ervaar ik inmiddels met alles.
Borst/Fles voeding gesprek = discussie / NIPT gesprek = discussie / geslachtsvoorkeur = discussie  VERVELENDDDDDD
Ik wilde altijd een jongetje, maar sinds de miskraam heb ik dat zo los gelaten en maakte me het echt niet meer uit zolang het gezond is. 

Zo leuk dat steeds meer weten wat het gaat worden!! 

Hier een goede nipttest ontvangen ! Super blij, we hebben t gelijk bekend gemaakt aan iedereen dus geen geheimen meer héérlijk!
Vandaag 13 weken en 5 dagen. 8 oktober hebben we de geslachtsbepalings echo. Ik ben echt heel benieuwd!

@Pyjamadag yes wat leuk gefeliciteerd, een kleine zusje voor jullie zoon, dat is toch fantatisch :) Begrijp je helemaal en je enthousiasme, wij hebben een foto gemaakt in de auto onderweg naar huis na de echo, echt zo'n geluk straalt er vanaf :) En wat fijn dat je haar al kan voelen! Ik twijfel nog enorm was niet aan opletten tijdens de echo of ik iets in mijn buik voelde haha.
@ ManonnetjeR yesss wat een opluchting he! Heel fijn voor jullie dat alles goed is en jullie het met iedereen mogen delen :) Op naar de geslachtsbepalingsecho. De meeste willen het wel weten merk ik.
@ EPF spannend nog een nachtje!!! Ik heb ook slecht geslapen vannacht maar denk omdat ik naar de tandarts moest haha. Heel veel plezier morgen, ben benieuwd :)
@ Smpje zo fijn dat je je zoveel beter voelt en alles weer kan doen! Lekker genieten nu :) En ben jaloers op jullie met Centering pregnancy haha hier helaas niet een optie maar ga me binnenkort inschrijven voor een zwangerfit klas dus misschien daar nog meer zwangeren van dezelfde periode.

Afgelopen maandag mocht ik ivm buikpijn even naar de verloskundige om naar het hartje te luisteren. Alleen kon ze het hartje niet vinden, dus kreeg ik een echo. Super mooi om het zo te zien groeien ?. Wij weten het geslacht ook al! Eigenlijk stond de geslachtsbepalingsecho voor volgende week op een avond gepland, die laten we wel doorgaan omdat mijn vriend bij de echo's van 6 en 8 weken is geweest. Gelukkig was alles goed met de kleine en de buikpijn komt bij mijn darmen weg.

Terug
Bovenaan