Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! Hier nu 6 weken zwanger, en eerste zwangerschap. Allemaal onwijs spannend. Wij weten het nu 1,5 week ongeveer. Hebben het onze ouders/broers/zussen wel al verteld. Kan me mond bijna niet houden haha. 

Groetjes!

Meiden, groeit jullie buik ook zo hard?
Ik geloof t zelf haast niet maar me broeken zitten zo strak!!
Woensdag positieve test in handen, toen precies 4 weken en buikomtrek van 74cm
Nu vanavond zei ik tegen me man: joh ik voel me al een dikkie! Ff gemeten en 79 cm! In 3 dagen tijd!
hebben jullie dit ook??

Epf:

jaa ik had dat ook heel erg.. maar na vandaag is het gelukkig weer wat minder.. bij mij kwam het door mijn opgezette buik. Gelukkig word het minder want het voelde echt niet fijn.. ook is mijn gewicht weer een beetje aan het zakken. Ik voelde me echt opgeblazen ondanks dat ik gezond eet. Maar gelukkig trekt het weer bij. Ben nu 6 weken..

Ik dacht dit is mijn verbeelding. Dit kan nog helemaal niet!
Maar mijn man zegt het ook. Het lijkt wel of je al een beetje een buikje krijgt. Wel de 2 de zwangerschap en ben slank dus valt het sneller op. Maar mijn broeken zitten idd ook strak.
nu 5 weken en 2 dagen zwanger. ( volgens eigen berekening)

Hola!
Ik meld me hier voorzichtig aan, vol emoties van blijdschap tot angst. Getest 1 dag voor NOD en echt al bijna zo’n dikke streep als de test streep. Toch ben ik super bang dat ik morgen ongesteld wordt.  Dit was de 2e poging zonder test na een miskraam. 
Blij gelukkig maar oh zo bang..
heb nog nooit gehad op zondag dat ik wilde dat het weekend voorbij is.

Jaa als me buik in dit tempo door groeit!! ??
Nee heb echt een buikkie! Mn broeken zitten zo strak! En me riem past ook niet meer.
Ik ga begin augustus op vakantie, nu heb ik wel chille korte broekjes die mee rekken maar gaat dat we de gehele vakantie passen?!

Hallo allemaal
Ook ik mag me mengen in deze groep! Ik zou graag in de Facebook groep willen aansluiten! Hoe, wat waar? 
Dit is voor mij de eerste keer, erg bang blij en onzeker tegelijk! 
Groetjes Evelien 

Terug
Bovenaan