Uitgerekend maart 2019

Ik testte op 10dpo al vet positief :) in feb een tweelingmk gehad met Cytotec dus ik schijt vijftig kleuren poep voor de echo op 16-7.
voel me prima, af en toe wat weeïg en krampjes, rugpijn. Nu 5+5

Mag ik hier ook meeschrijven? Wij hadden vrijdag een positieve test in handen (11dpo) en vanmorgen was er weer een dikker streepje! Ontzettend blij en als alles goed gaat ben ik 17 maart uitgerekend.

Goedemorgen dames. Ik mag donderdag testen. 3 dagen voor nod. Afgelopen vrijdag wel een bloeding gehad. Dus ik ben heel erg benieuwd. Voor de gene die "echt" al zwanger zijn gefeliciteerd!!
Groetjes 

Voor diegene die ik nog niet heb gefeliciteerd.... gefeliciteerd.
Ik kan en durf het nog steeds niet te geloven. Voel me verder eigenlijk wel ok, alleen onrustige nachten, zuurbranden op zn tijd en zere tieten. 

Verder geen bloedverlies of krampen etc. Dus ergens zou ik denken dat het goed zit maar gezien mn verleden poep ik twintig kleuren. 

Volgende week woensdag eerste echo bij de gynaecoloog.

Hallo allemaal!
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ik lees al een poosje mee, maar wil me nu graag bij deze groep aanmelden! Na een miskraam in april nu zwanger van een 2e kindje (heb al een mooie dochter van bijna 2), en het voelt direct veel beter (gek is het dat ik het toch aanvoelde op de één of andere manier). 1 maart uitgerekend (dus nu 6 + 3) en 26 juli de eerste echo?. Al wel wat misselijk, met name bij honger en als ik net wat gegeten heb, verder weinig symptomen. 
@Linda: ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op facebook! Wil je me toevoegen in de geheime groep?

Gefeliciteerd allemaal! 
Vanmorgen 2e test, weer over en over duidelijk. Vandaag is mijn NOD en ben wel beetje bang dat het in eens komt. 
Tot nu toe loopt de dag gewoon normaal.
Vorige week tot nu voel ik me met vlagen beroerd en mijn borsten zijn sinds gister extreem gevoelig geworden. Lopen is al geen pretje meer..  wat gaat dat eig ook snel al die symptonen! Ben iig blij dat ik ze weer mag voelen en nu hopen dat deze blijft plakken 

Joehoeeee!! 
Ook ik kom gezellig meekletsen hier ;) inmiddels ruim 5,5 week zwanger van ons derde kindje. Ons oudste kindje is 5 en de tweede is 4. 
17 juli eerste afspraak! Leukleuk

Terug
Bovenaan