Uitgerekend maart 2019

Gebruiker10082092
Wat naar zeg :( Sterkte.

Hier hetzelfde schuitje ws. Wel positieve testen maar ook licht bloed verlies.
Een digitale knuffel dan maar!

Wat verdrietig allemaal!
Sterkte dames. Dan heb je het gevoel alsof je keihard van de wolk afvalt. 
Goed dat je ook positief denkt, Deden wij ook en na 1e ongesteldheid af gewacht te hebben hadden wij na 2 pogingen erna weer een positieve test. Dus dat hoop ik voor jullie ook!

Veel sterkte 

Hallo dames, ook ik lees en schrijf met jullie mee.Ten eerste Dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap.En voor sommige snap ik ontzettend jullie angsten en dat jullie voorzichtig zijn met de enthousiasme.Wat is het toch naar dat een miskraam bestaat je gunt dat je ergste vijand nog niet toe.  Mijn nod was maximaal 05-07. zit vaak tussen de 26 en 27 dagen te schommelen.De laatste twee weken was ik ontzettend moe maar dan ook echt op gewoon. Ik kon niemand meer verdagen en wou het liefst me in de slaapkamer opsluiten. Ook had ik de laatste dagen maagzuur niet veel maar normaal heb ik het helemaal niet. Toen had ik al zoiets het zal toch niet wij zijn tenslotte al 10 maanden bezig om het te proberen.Ik had nog 2 testen in huis en heb ik voor de gein dinsdag eens getest terwijl ik nog 2dagen voor mijn NOD zat. deze was negatief. Toen ik mijn tanden ging poesten keek ik in de prullenbak en ja hoor positief.... Maar een test mag je niet meer serieus nemen na de afleestijd.  Maar toch stiekem dat gevoel.Woensdag heb ik het weer geprobeerd en weer na de afleestijd positief..... Ja toeval bestaat niet toch. Mijn man had er een hard hoofd in. Wacht nou maar eerst af totdat je echt over je NOD heen bent.Donderdag hadden wij een drukke dag. een bezichtiging voor ons nieuwe huis nachtdienst gehad en noem het maar op. Het was me toch nog gelukt om middags nog naar de action te gaan en hier heb ik maar gelijk 3 doosjes meegenomen..Ik heb gelijk 2 x getest middags en avonds en beide gelijk positief.
Dus ik mag nu officieel zeggen dat ook ik zwanger ben.. Volgens alle berekeningen op internet ben ik op 14 maart uitgerekend. Het voelt nog zo vaag we krijgen ons lach niet meer weg maar we geloven het ook nog niet. Iedereen heel veel succes de komende tijden.  

Hi meiden, ook ik meld mij hier.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
En Gebruiker10082589 heel veel sterkte...

Had vandaag een tuur-streepje op een CB-test, maar is nog wel 4dgn voor NOD en niet met ochtendurine geweest.
Heb nog getest met 3 soorten ovulatietesten en alledrie dik positief. Dit bevestigt enorm mijn vermoeden/gevoel van de zwangerschap. Morgenochtend opnieuw testen met een zw-test en dus ochtendurine. 
Ik heb afgelopen weekend kriebels/plopjes gevoeld in mijn buik, ben ik enorm moe, meer afscheiding deze week, opgeblazen gevoel in mijn buik, wat emotioneler en echt bij vlagen misselijk. 

@ Linda, ik heb je ook een berichtje gestuurd voor de Facebook-pagina. :)

@ Linda, ik heb ook een berichtje gestuurd!
Hier hebben we wel weer wat mensen ingelicht, mensen die dicht bij ons staan en ons de vorige keer ook gesteund hebben. Nog een hoop mensen niet. Ik werk in het onderwijs en heb nu vakantie, precies na mijn vakantie zou ik 12 weken zijn dus dat is een mooi moment om het wereldkundig te maken.
Eerst die eerste echo maar eens afwachten. Hoe dichterbij die komt, hoe meer ik me weer zorgen ga maken. De ene keer voel ik me super zwanger en de andere keer denk ik dat alles tussen mijn oren zit. Stom he? 

We hebben het net onze ouders verteld.. hele leuke reacties gehad.. nu kan ik eigenlijk niet meer wachten om het iedereen te vertellen.. maar het zal moeten.. spannend allemaal!! 

Ik heb woensdag 27 juni (2 dagen voor NOD) getest en hoera! De test gaf al snel zwanger aan?
De wens voor een tweede kindje was er al zo lang maar hebben we even moeten parkeren ivm een burn out.
Nu nog even stil houden natuurlijk maar wat fijn dat ik er hier wel al over kan praten?

Gefeliciteerd allemaal!
wat zijn tot nu toe jullie kwaaltjes?
Bij mij alleen gevoelige borsten.
Daarnaast kan ik opeens heel emotioneel reageren. Laatst had mijn man de verkeerde pizza meegenomen. Nou het hek was van de dam hoor.
??Ik wil die niet eten!??
10 min later denk ik dan omg....
herkenbaar?

Terug
Bovenaan