Uitgerekend maart 2019

Ik ben nu 2 dagen laat. Ik ga morgenvroeg de test doen. Mijn vriend wil er graag bij zijn. 
Zachte kaas kan je dan het beste vermijden. Mag 48+ kaas jong belegen dan wel? 

Hi allemaal! 
Ik meld mij ook bij jullie aan.... ik zou vandaag 4+1 week zwanger zijn... als snap ik nog steeds niet precies hoelang want je moet toch vanuit gaan vanaf de eerste dag van je menstruatie? Dat was 11 Juni bij mij dus dan zou het vandaag 5+1 week zijn maar goeeeed... haha! 
Ik heb 23 Juli al een echo vanwege een vorige miskraam eind Mei! Ze hebben mij verteld dat ik dan waarschijnlijk nog geen hartje zie kloppen maar dat vind ik niet erg ik kom daarna een week later of twee weer terug als alles goed gaat om dan te controleren. 
Super bang ben jk wel. Ik heb totaal geen klachten van misselijkheid, wel gevoelige tepels en erg moe maar dat was het ook wel. 
Meer mensen die hier last van hebben? 
Liefs

Hoi dekleinste,
ik ben net zover als dat jij bent! Mijn laatste menstruatie was ook 11 juni. En ik was ook verbaasd 4+1 mijn cb digi gaf aan 2-3 weken. Bij de vorige voor mn mk gaf hij aan 1-2 en precies zelfde getest.  Verloskundige gaf aan dat ik wss dan gewoon veel hormonenen aanmaak. Wel fijn dat je eerder kan, bij gaf ze aan wss weinig te zien en ga ik met 7,5 wk. ( ben nu al zenuwachtig ) 2 aug is mijn eerste afspraak. Nu hopen dat ik het wel haal! 
Ik voelde me vorige week met vlagen grieperig. Nu heb ik dan last van opgeblazen buik en de groeipijn heel moe en mn borsten doen pijn. Verder nu nog niets, maar dat gaat ongetwijfeld nog wel komen! ?   Ik snap je angst goed hoor, na zo’n miskraam ben je gewoon bang voor alles. Als ik een kramp voel ren ik naar de wc

@ smpje!
Echt hoe toevallig is dat?? Wanneer testte jij positief? Ik teste 3 juli licht postief en 5 juli 1-2 met Clear blue 8 juli 2-3 weken... en nu vandaag testje gedaan gewoon normale die geeft een super donkere streep nog donkerder dan de controle streep dus dat zit wel goed haha! 
Ja 23 juli ben ik precies 6 weken en gek genoeg is dat dag 43 en dag 43 heb ik de vorige keer dus een miskraam gekregen heel apart. En dubbel. 
Ben benieuwd na je reactie! Liefs

@dekleinste 
haha ja heel toevallig! Ik heb afgelopen zondag dus getest en die was dik dik dik positief waar ik echt van in shock was.. maar nu ik jou verhaal lees, dan moet het wel kloppen haha. Ik was verbaas dat vorige keer amper te zien was het 2e streepje en nu zo duidelijk. Hopelijk is dat een goed voorteken! 
Ik heb hem ook echt precies op 6 weken gehad. Ben er zo kapot van geweest, en ook zoveel confrontatie gehad ( heel dicht bij)  af en toe nog best lastig maar nu kan ik weer met mezelf bezig zijn. 
Nu dan met 7,5 week en dan hopelijk goed nieuws! We houden het nu wel echt even voor ons tot denk wel week 11/12 als het lukt.. jullie?
Liefs,

@Smpje! 
Ja dan kan dat wel een beetje kloppen. Oh ook al op 6 weken? Heftig is dat he. Wij hadden het al aan onze ouders verteld en zussen... als het mis zou gaan zouden ze het ook te horen krijgen. Helaas was dat dus ook het geval dus ook gezegd tegen onze ouders en zussen leefde heel erg met ons mee gelukkig. 
Zeggen het nu niet eerder dan 11-12 weken inderdaad alhoewel m’n ouders en m’n zus het al weten... en wat vriendinnen maar dat weet m’n vriend niet ?? 
Heb zelf het gevoel dat het dit keer goed gaat. Dus zo blijf ik dan ook denken tuurlijk ben ik bang maar heb er wel een goed gevoel over. Dat had ik de vorige keer niet. En dat klopte dus ook. 
Hadden jullie het de vorige keer al snel verteld? 

Wow wat zijn er veel meiden hier die al eerder een miskraam hebben gehad! Ik dus ook in januari met bijna 7 weken en nu eindelijk weer zwanger :)
Super blij maar ook heel angstig net als veel van jullie! Momenteel 4+5 dus nog erg pril maar ook duidelijker testen dan de vorige keer! Ik probeer voor nu een beetje te genieten maar behalve wat moeheid en zere tepels nog weinig klachten, hoop stiekem dat ik dit keer wel meer ga voelen.
@dekleinste ik heb mijn echo ook op de 23ste! Spannend.
Liefs,

Terug
Bovenaan