Uitgerekend maart 2019

@BoGa en Smpje toch wel hè!? Ja ik had al een groot vermoeden dat ie aan t indalen is. Ik ben jaloers op degene die nu al verlof hebben hihi. Maar ja..voor ik t weet heb ik zelf verlof. Leef er naar toe. Ben er klaar mee om te werken en wil lekker rustig aan doen. Mijn buik groeit lekker door! Huid gaat ook lekker ervan jeuken haha ??
Kan niet wachten tot de kleine man er is.

@krokusje denk het wel, daar kan je best wel van zulke klachten hebben en sommige blijven nu ook terug komen.  Mijne is nu 5 weken ingedaald en de ene dag kan ik alles en andere dag niets door de pijn daar beneden haha. 
Mijn verlof is begonnen en kan ook echt niet wachten op ons mannetje! Hij is zo druk in de buik. Heb er zo lang op moeten wachten dat hij het nu dubbel en dwars laat merken dat ik hem voel ? 
heb wel een vraagje, hebben jullie nu soms ook last van zo’n opgejaagd gevoel. Enorm hoge hartslag, vermoedelijk daardoor ook een hoge bloeddruk. Het gevoel dat je moet rennen... ik heb dit vooral als ik in bed lig en vind echt zo’n raar gevoel. Verloskundige zegt dat normaal is omdat je hart nu nog meer bloed aan t maken is.  Zo ja, wat helpt om het weer te laten zakken? 

@smpje oh wat heerlijk dat je verlof is ingegaan. Nu heerlijk genieten en uitrusten voor je bevalling.
Ja ik herken wat je zegt, ik ben afgelopen 2 weken vaak in het ziekenhuis geweest omdat mijn hartslag te hoog was, in rust 122. Veel onderzoeken gedaan maar niets kunnen vinden. Conclusie dit hoort bij mij en bij de zwangerschap. Ik voel natuurlijk ook dat mijn hartslag te hoog is, helemaal al ik dan bijv een trap oploop lijkt het net of ik een marathon gelopen heb. Ik heb deze dagen tegen mijzelf gezegd dat ik er niet zoveel meer op ging letten en dat werkt goed! Zolang je geen gekke klachten krijgt als hartkloppingen of slapvoelen etc kan het geen kwaad. Mocht je toch je er onzeker over voelen gewoon aangeven bij je verloskundige hoor!

Hier zijn de laatste vier weken voor mijn verlof ook ingegaan... Tel de dagen behoorlijk af! Leuk om van iedereen weer wat te lezen!

De baby is sinds een paar dagen weer mega druk, mijn buik gaat steeds alle kanten op, soms best wel vermoeiend. Vanavond weer naar de VK. Volgens mij ligt het nog wel met het hoofdje naar beneden, maar altijd fijn als ze het kunnen bevestigen. Voel nu op zoveel plekken beweging en schuiven en weet ik het wat, dat ik het niet 100% zeker weet...

@patric
die van mij schiet dus ook regelmatig in eens omhoog. Ook idd met bijv traplopen, maar het meeste wanneer ik dus in bed of op de bank lig. Had het in het begin ook maar nu lijkt het wat langer te duren voor het zakt. 
Nou heb ik wel geprobeerd wat jij hebt aan gegeven niet aandenken en dat lukt wel aardig. Dit weekend was het beter dan de afgelopen 2 weken.  Heb volgende week weer controle dus dan zal ik het nog eens navragen, ik hou het iig wel in de gaten. 

@Noorw. Hier ook een mega drukke baby, die van mij ligt wel al ingedaald en vast maar ik voel hem elke x met zijn billen van de een naar de andere kant gaan. Dit kan blijkbaar dus nog wel, ik was verbaasd haha. 

@smpje heerlijk zeg dat je verlof al ingegaan is! Fijn dat je kleine al goed ingedaald is. Heeft hij op tijd gedaan hihi. Ik zou bij de volgende controle wel vragen hoe die met z'n hoofdje zit. Bij mij ligt ie bijna altijd rechts in de buik met hoofd naar beneden.
Zelf heb ik geen last van ineens hoge hartslagen. Ik heb een fitbit waardoor ik mooi kan zien hoe m'n hartslag is. Traplopen gaat de eerste keer goed omhoog. En de keren die er op volgen steeds moeilijker...op kantoor werdt al de grap gemaakt of ze een traplift voor me moest installeren haha? ? 
Hebben jullie alles ook al klaar voor de kleine? 
Hier gister de box opgezet en aangekleed. En e.e.a. verschoven in woonkamer zodat de kinderwagen er goed door kan. Kamertje is zo goed als klaar ook. Kan niet wachten om met z'n 3e met onze kleine vent de wandelen en knuffelen. ? Voel me zo gelukkig. 

Oh wat heb ik het gehad!!
Effe een klaaguurtje hoor. Vandaag 34 weken zwanger en dit betekend ook dat mijn verlof vandaag ingaat. Opzicht iets waar ik heel erg naar uitgekeken heb, maar voel mij zo slecht. Ik vind het zwanger zijn nu echt wel zwaar worden. Omdraaien in bed gaat niet meer makkelijk, slaap slecht en heb last van huilbuien. Met alles wat ik gedaan heb ben ik buiten adem en moet ik eerst een kwartier bijkomen. Zo was ik gisteren lopend boodschappen gaan doen en merkte ik dat mn veter los gegaan was, tja en dan? Sta je dan met je goede gedrag je in bochten te wringen om die schoenveter maar gestrikt te krijgen. Gelukkig was er een lieve meneer die zag dat ik er moeite mee had en zn hulp aanbood. Maar oh wat schaamde ik mij rot!! Wat ervoor zorgde dat ik thuis maar bleef huilen omdat ik mij afhankelijk voel van andere. Daarnaast als ik teveel lig krijg ik rugpijn, teveel zit harde buiken en teveel sta te vermoeiend is. Dus.. niet echt een motiverend bericht vanuit mijn kant, ik hoop dat dit gewoon een paar dagen duurt en daarna mezelf weer beter voel. 

Terug
Bovenaan