Oh wat heb ik het gehad!!
Effe een klaaguurtje hoor. Vandaag 34 weken zwanger en dit betekend ook dat mijn verlof vandaag ingaat. Opzicht iets waar ik heel erg naar uitgekeken heb, maar voel mij zo slecht. Ik vind het zwanger zijn nu echt wel zwaar worden. Omdraaien in bed gaat niet meer makkelijk, slaap slecht en heb last van huilbuien. Met alles wat ik gedaan heb ben ik buiten adem en moet ik eerst een kwartier bijkomen. Zo was ik gisteren lopend boodschappen gaan doen en merkte ik dat mn veter los gegaan was, tja en dan? Sta je dan met je goede gedrag je in bochten te wringen om die schoenveter maar gestrikt te krijgen. Gelukkig was er een lieve meneer die zag dat ik er moeite mee had en zn hulp aanbood. Maar oh wat schaamde ik mij rot!! Wat ervoor zorgde dat ik thuis maar bleef huilen omdat ik mij afhankelijk voel van andere. Daarnaast als ik teveel lig krijg ik rugpijn, teveel zit harde buiken en teveel sta te vermoeiend is. Dus.. niet echt een motiverend bericht vanuit mijn kant, ik hoop dat dit gewoon een paar dagen duurt en daarna mezelf weer beter voel.