Uitgerekend maart 2019

Vervelend van je bekkenklachten!
Ondanks dat mn bekken verder echt geen pijn doet, wel die pijn daar beneden. En idd met draaien of me been optillen, en als ik na een uurtje op de bank liggen opsta...
Tot nu toe is bij mij die pijn altijd t zelfde! Dus laten we het hopen ?
Altijd fijn als manlief uit bed gaat, kunnen we gewoon als een walvis rollen ipv draaien op mn plekje ?

Hoi allemaal, 
Ik voel sinds een paar dagen veel veranderingen in mijn lichaam. De baby is duidelijk ingedaald, dat kan ik niet alleen zien aan mijn buik die lager zit (ik maak af en toe een foto om te vergelijken), maar ook voelen door die druk onderaan zoals jullie dat beschrijven. Wandelen, maar soms zelfs liggen kan echt onaangenaam zijn.
Gisteren thuisgekomen en echt super moe (35+1). Mijn buik voelde echt anders aan en zat ook helemaal in de weg. Zelfs mijn hond - nogmaal één van de meest actieve honden die ik ooit heb ontmoet - bleef rustig en kwam met zijn hoofd op mijn buik liggen...
Ik weet dat ik het waarschijnlijk zelf zoek, maar ik heb echt het idee dat er van alles aan het veranderen is. Ik hoop natuurlijk dat alles nog even blijft zoals het is, want 35 weken is nog veel te vroeg. Misschien lag het aan het moe zijn. Gelukkig werk ik vandaag van thuis uit, misschien voel ik me straks wel weer helemaal anders. 
Groeten

Hoi dames,
Ondertussen ben ik alweer 32+3 zwanger. Wat gaat de tijd toch hard! Nog 2 weekjes werken en dan mag ik lekker met verlof!
Sinds gister heb ik een heel ongemakkelijk en drukkend gevoel in mn onderbuik. Krampachtige pijn ook. En wat steken bij liesstreek en cervix..lopen is nu echt meer waggelen geworden haha... heb gelezen dat deze symptomen horen bij indalen van de baby. Zijn er meerdere die hier ook al last van hebben?

@ BoGa
Je bent al aardig op weg zop te lezen! En de kleine ook ingedaald. Wanneer kan je met verlof? Nog 1 weekje werken?
Is ook wel logisch dat je nu wellicht meer verandering voelt...je gaat langzaam over naar een andere fase omdat de bevalling ook dichterbij komt.
Lekker rustig aan doen!

@ Krokusjes Ik ben vandaag bij de vroedvrouw langs geweest en zij heeft gevoeld dat de baby al goed ingedaald is, maar nog niet helemaal. En dat 'helemaal' moet ik dus nog minstens 1,5 week uitstellen (tot ik 37 weken ben) door het extra rustig aan te doen. 
Wat jij beschrijft: die steekjes zijn bij mij ook een tijd geleden al begonnen. Ik ging er toen ook vanuit dat dat indalingskrampjes waren en mijn gevoel bleek dus juist te zijn :) 
Fijn weekend!

@krokusje klinkt als indalings weeën, die van mij is met 29 weken ingedaald en sinds dien waggel ik voornamelijk door de pijn druk daar beneden en mijn lies.  
Vanaf vandaag eindelijk verlof! Voelt zo raar om kantoor voor 4 maanden te verlaten haha. Maar eindelijk rust en geen paniek als ik een nacht slecht hebt geslapen en moet werken ?
Morgen 34 weken en we gaan nu genieten van de welverdiende rust! 

Ik ben gisteren gestopt met werken. Lekker voor mezelf 2,5 week vakantie opgenomen en daarna begint mijn verlof. Ik zit nu op 33.2 weken zwangerschap. En in maart dus uitgerekend. Ik ben zo benieuwd naar de kleine, voor mijn gevoel duurt het nog super lang?. Terwijl mensen om je heen roepen: wat gaat het snel he? Hebben jullie dat ook? 

Heerlijk he!
Ik ben nu 35 weken. Maar vind het dus wel snel gaan! Gister zei iemand nog tegen me: ik ben met 38 weken bevallen! Toen dacht ik! Woooh is al over 3 weken! Dat klinkt echt heeeul dichtbij! ?
Maarja kan dus ook nog 7 weken duren!

Terug
Bovenaan