Uitgerekend maart 2019

Hoi Patric, Wat is dat herkenbaar! 
Ik ben vandaag 36+4 en ik heb het soms ook wel gehad. Ik moet nog 1 week werken, en tel daar zo hard naar af! Die huilbuien, je houding niet meer kunnen vinden... Ik herken het helemaal. Ik heb trouwens net hetzelfde meegemaakt: huilen omdat ik mijn schoenen niet aankreeg en mijn man ze moest aan doen. Wel leuk om nadien eens goed mee te lachen ;) 
Voor mij is het soms nog het meest comfortabel om op een stoel te zitten en mijn benen op een andere stoel te leggen. Af en toe ook op handen en knieën gaan zitten en je rug bol en hol maken helpt bij mij ook heel erg. 
Hier weer wat veranderingen in mijn lichaam: ons baby'tje is sinds gisteren een pak rustiger dan anders en ik heb sinds gisteren ook last van lekkende borsten... Ik maak me geen zorgen over de baby want  ik voel hem nog wel, maar gewoon niet meer zo vaak als anders. Vraag me af of hij zich klaarmaakt. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog, dus dan weet ik meer :) 
Fijn weekend! 

Balen he Patric! Klagen mag hoor! Ben er zelf soms ook helemaal klaar mee.
Maar moet zeggen nu ik verlof heb me echt een stukkie beter voel! En dat t ook minder uitmaakt als je wat slechter slaapt!
Probeer iedere dag even iets te doen, lekker je boodschapjes met een winkelwagentje en de auto, ff bij iemand op de koffie.. Komt echt goed!
Ik heb sinds paar dagen onwijs last van zweten!! Zweetvoeten echt vreselijk, en ook tussen me benen, alles is continu nat! Bah!! Echt vreselijk?

Hoi allemaal! Hoe gaat het met jullie? Ik heb morgen (37+1) een bezoek bij de gynaecoloog gepland, daar kijk ik natuurlijk naar uit :) 

ik dacht dat het misschien leuk was om een overzicht bij te houden van wie wanneer uitgerekend is :) hier heb ik alvast mezelf gezet. Als je dat leuk vind, kan je dit gewoon kopiëren en jezelf mee opnemen in het overzicht! 
                               uitgerekend
BO GA                       4/3/2019

Leuk! Ik kijk ook altijd uit naar mn controles!
Vanavond een extra controle...
EPF                           11/3/2019

Noor                          29/3/2019

Tijdje niks laten horen, maar wel constant mee gelezen :)
Hier gaat alles nog steeds goed, inmiddels 36+2, begint aardig op te schieten nu! Binnen nu en 6 weken is er gewoon een kleintje bij! 
Nika                           9/3/2019
Noor                          29/3/2019

BO GA 4/3/2019
Nika 9/3/2019
EPF 11/3/2019
Deceptacon 21/03/2019
Noor 29/3/2019
Hoi hoi, ik heb mezelf gelijk in het lijste erbij gezet. Ik heb hier nog niet eerder iets gepost dus bij deze. :)
Samen met mijn man verwachten wij dus ons eerste kind, een meisje. Mag niet klagen over mijn zwangerschap in het begin nauwelijks klachten gehad, echter sinds die kleine nu sinds 2 weken ingedaald is ben ik toch echt blij dat ik eerder met verlof kon en mocht van me manager.
In het begin nog heel stoer gezegd ja hoor doe maar 4 weken van te voren, nu ben ik echter al sinds 3 Februari weg van Werk, dit oa door nog openstaande vakantiedagen op te nemen die anders waren vervallen omdat ik na me verlof ook nog vakantie opgenomen heb.
En ik moet zeggen volgende keer ben ik niet zo eigenwijs, ik merk gewoon dat het lichamelijk alles wat minder goed gaat, lopen, slapen, liggen, eten etc gewoon alles.
Mijn man wordt echt al ongeduldig en kan niet wachten van mij mag ze nog even blijven haha.
Wel twijfel ik heel erg of ik over 2weken nog naar mijn ouders in duitsland ga, me vader is jarig en iedereen komt.. ben dan ongeveer 36 weken+2 en het is gewoon 3,5uur rijden met de auto, mijn man wil het risico echt niet nemen maar mijn VK zegt die ik 2 dagen ervoor nog zie als het gewoon goed gaat dat wij kunnen gaan.

Terug
Bovenaan