Uitgerekend maart 2019

Ik ben erg benieuwd hoe onze kleine man groeit! Bij 20 weken zat hij ook boven het gemiddelde, maar vorige week, 32 weken, er onder... Volgende week terug om te zien hoe het vordert! Fijn iig om soortgelijke verhalen te horen :)

Hoi dames,

ik ben morgen 35 weken. Slaap al 2 nachten verschrikkelijk omdat ik geen lucht krijg. Slaap zowat rechtop zittend. Ik krijg een meisje en ze is wat aan de kleine kant. Daarom moest ik ook meer rust nemen en ook eerder op verlof. Ze trapt er wel flink op los. Zelf ben k heel erg bijgekomen, dus daar baal ik wel van. 18 kilo in totaal. Sportte voor mijn zwangerschap 4/5 keer per week. Door de zwangerschap kon ik nog maar 1x per week en nu sinds 4 maanden zelfs helemaal niet. Het is voor een goed doel, maar zal zo blij zijn als ze eruit is. Ben nu wel klaar met alle onhandigheden en kwaaltjes. Toen mijn verlof begon viel er wel een last van mijn schouders, wat een heerlijk gevoel was dat! Meer dames die niet kunnen ademen zodra ze in bed liggen? 

Xxx Nicole

Hier vandaag precies 36 weken en ben er ook zooo klaar mee.. zo ontzettend moe elke dag en overal pijntjes, vooral in mn bekken en billen. Bij mij was hij met 33 weken iets onder het gemiddelde met 1800 gram en nu met 36 weken flink gegroeid naar 2600 dus daar ben ik wel heel blij mij, van mij mag die echt met 1 a 2 weken komen ?

@Nikki
Ik ben ook erg benauwd s' nachts, maar merk wel dat wanneer ik op mijn linkerzij lig het beter gaat. 
Verlof is echt heerlijk. Vandaag ervoor gekozen echt helemaal niks te doen ? heel de dag op bed gehangen en gelezen of tv gekeken... Past helemaal niet bij mij, maar t was heerlijk!
Morgen maar weer poetsen en de commode WEER opnieuw indelen... ?

@Nikki Wat balen! Nee ook geen last van.. Maar ik krijg ook een jongetje. Volgens de fabeltjes zitten die minder hoog.. Geen idee of dat klopt? Maar echt hoog zit ie niet.
Ik slaap alleen op me rechter zij.

Zojuist op mn kop gekregen dat ik zo erg snurk... normaal heb ik dat alleen als ik verkouden ben. Maar nu dus ook heel erg... herkent iemand dit? Tips?  
Ik heb t al gegoogled en t schijnt er bij te horen, maar hij kan er niet van slapen ?
nu maar op de bank aan het wachten tot hij slaapt en ik ook weer verder kan slapen ☹️

Wat leuk dat deze topic weer leeft haha tijdje zelf ook niet gekeken? maar heel fijn om te lezen hoe het met iedereen gaat?
en leuk zo'n lijst, ik ben 13-03 uitgerekend van een meisje!
Hier helaas ook inmiddels de nodige kwaaltjes, heb sinds week 33 carpaal tunnel syndroom in mijn polsen echt heet vervelend en slaap daardoor heel slecht! Hou opeens zoveel vocht vast.
Nu 36 weken en ze mag van mij ook bijna komen? ben zo nieuwsgierig ook?
@smpje krijg jij nog extra controles? Ik snurk ook een paar weken haha heel erg maar sinds ik zelf niet goed slaap vindt hij het denk stiekem prima?

Terug
Bovenaan