Uitgerekend maart 2019

Bij mij meten ze de groei helemaal niet trouwens, best gek maar ze was steeds gemiddeld dus verwacht dat dat nog zo is al groei ik nu wel heel snel sinds mijn verlof! Ben nu 11kg aangekomen! 

BO GA 4/3/2019
GebruikerMyrthe 8/3/2019
Minnie M 9/3/2019
EPF 11/3/2019
Josje 13/3/2019
mimi 13/3/2019
StK 13/3/2019
Smpje 16/3/2019
Deceptacon 21/3/2019
Patric 22/03/2019
ChaNe 26/3/2019  
TCM 27/3/2019
Noor 29/3/2019

Morgen 35 weken zwanger! Van mij mag het einde snel in zicht komen, haha?. Slapen gaat slecht, en veel buikpijn. We liepen steeds behoorlijk ver voor op groei, tot 2 weken geleden weer de groeiecho.. baby was een tijdje niet gegroeid. Extra onderzoek gehad, maar de kleine doet het prima! 
Ik ben uitgerekend op 22.03.2019 

Dag dames, goedemorgen! 
Vandaag 36.2 weken zwanger! Mijn God wat zijn de nachten een hel. Dan weer plassen, dan weer op me ene zij liggen, dan weer plassen, dan weer op mijn andere zij. Dan weer veel te warm (raam staat al open) Dan weer onwijs brandenmaagzuur (al de gehele zwangerschap) dan spelen mijn darmen op ojaa en dan nog onwijze dorst dat ik er misselijk van wordt, dus even drinken en weer plassen! En vergeet ik nou dat te vermelden dat ik af en toe ook nog is geen adem krijg..  Lig ik eindelijk lekker en val ik bijna in slaap begint mijn vriend te snurken.. ben ik weer geïrriteerd. 

Overdag met lopen steken in mijn vagina dus kleine stapjes zetten, de hele dag mega warm en moe! 

Hahaha ben er zooo klaaaar mee. Houd ontzettend veel vocht vast, mega aangekomen! Maaaaarrr met de baby gaat gelukkig alles goed en heb de hele zwangerschap nergens last van gehad dus mag eigenlijk niet klagen. Maar ik ben gewoon zo benieuwd ten eerste wat t  word en hoe het eruit ziet! 
Hopen dat het eerder dan 12 maart komt’ 

nog even volhouden dames en heel veel succes!!!

Ja probeer half op m’n linkerzij te liggen. Daar lig ik sowieso het liefst op maar zelfs dat helpt nu niet. Vannacht wel plat kunnen slapen gelukkig! En ff lekker niks doen is ook heerlijk!! Die dagen heb ik er nu ook af en toe tussen zitten! Kan sowieso niks verder voor de baby doen behalve wachten. De 18e krijg ik nog wat spulletjes binnen dus daar verheug ik me al op Haha 

@stk yes ben niet de enige ?
heb maar tot vannacht half 2 beneden gezeten en gewacht tot hij echt sliep en dan zelf maar want kreeg al de opmerking jij hoeft morgen niet vroeg op ?
ik dacht eerst dat je vanaf week 36 telkens gecheckt wordt. Maar heb pas een afspraak met 37. 
Ben wel blij om te lezen dat iedereen de leuke kwaaltjes heeft.. ik zou het haast mijn partner laten lezen dat ik heus niet de enige ben die snachts spookt en zich soms zo ellendig kan voelen. 

Hoi iedereen, 
37.3 hier en erg aan het aftellen! (ps. 15,3 kg voor diegenen die geïnteresseerd zijn; de gyn zei dat dat normaal was voor een baby die nu al 3,6kg weegt)
Over die nachten slecht slapen: bij mij zijn die er ook. Ik slaap slecht in, en wanneer ik dan slaap moet ik om de 2u naar het toilet. Rond 4 uur ben ik daardoor weer wakker en val ik niet terug in slaap. Er zijn echt meerdere nachten in de week dat ik maar 4 uuutjes heb kunnen slapen. Het lijkt wel alsof ik al een baby heb :) Ik zal ZO blij zijn als het vrijdagavond is en ik eindelijk op verlof kan!! Dan kan ik overdag hopelijk wat bijslapen. 
Leuk om de lijst te zien groeien :) er zijn er een heel deel die uitgerekend zijn voor 13.03, zo spannend. 
Mijn volgende controle staat gepland op 39.1 weken. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik dat niet haal. Ik plan dan ook om vanaf zaterdag goed te wandelen/bewegen overdag. (Al besef ik stiekem ook wel dat ik waarschijnlijk heel de dag in de zetel ga hangen :) )

Terug
Bovenaan