Uitgerekend maart 2019

@bo Ga, geniet van je verlof! Respect dat je zo lang door werkt!
Heeft jullie baby ook zo vaak de hik? Ik wordt er knetter gek van! Vaak wel 2x per dag! Het is zoooooo irritant!!
Het is een heel ritmisch getik.. Precies bij zn buikje. Kwaal van zn moeder? heb het zelf ook super vaak!

@EPF Ja! Ik dacht dat ik enige was die het een irritanr gevoel vond haha! Hier ook zeker wel 2 keer per dag! Gister middag had ik een soort menstruatie pijn .. zakte even weg en toen kwam het weer.. zijn dit voorweeën of??? Vandaag weer helemaal geen last van.. Hier 11,5 kilo aangekomen..ben nu 33+2! (Gezonde) Zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen!

Ohh jij dus ook!
Ik heb ook voor weeen! Vanmorgen best gevoelig, duurde zeker een half uur, best regelmatig. Werd er zenuwachtig van.
De hond kwam bij me zitten, keek me aan en ging niet meer weg! Ze voelde echt dat er iets gebeurde! Zo bijzonder!

@EPF en @ChaNe: dat hikken is bij mij ook dagelijks :D soms zie ik er zelfs mijn buik van bewegen. Maar inderdaad, je wordt er soms wel gek van :) 
Ik had een paar weken geleden ook weeën, misschien waren dat toen indalingsweeën? en @EPF, ik heb ook een hond en begrijp echt helemaal wat jij bedoelt. Als mijn man van huis is en ik lig in de zetel, komt die mooi bij mij waken en volgt hij mij plots door heel het huis. Dat is iets wat hij normaal nooit deed :) Speciaal hé.
Fijn weekend alvast dames! 

Ons kleintje heeft ook regelmatig de hik, minimaal wel 2 x per dag. Soms idd ook heel vervelend en duurt soms ook best lang en dan vind ik het ook wel sneu. 
Ik heb nu 1 x flinke voorweeen gehad, daar raakte ook erg zenuwachtig van. Merkte wel dat ik het had na een “drukke” dag.  Nu is het weer rustig, ja her en der krampen vooral in mijn heup en rug. Ga nu standaard savonds met een kruik naar bed. 
Goed weekend! Mijn 2e week van verlof zit er alweer op.. time flies wanneer je niets doet ?

Hoi dames,

mijne hikt ook vaker, en vind het ook irritant!! Haha 
volgens Mn verloskundige is ze al aan het indalen. Afgelopen 2 nachten dus wel weer plat kunnen slapen. Heerlijk! Duimen dat ik dat vannacht ook heb. 
Ben nu 35 weken. (21-03 uitgeteld) heb het gevoel dat ze wel wat eerder komt. Ben zelf 15 maart jarig dus zie het best gebeuren dat ze dan komt! 
Moet eerlijk toegeven dat ik best nerveus en beetje bang ben voor de bevalling. Begint nu wel erg dichtbij te komen. Verwacht dat Mn angst alleen nog maar gaat vergroten.. 
hoe ervaren jullie dit? Dit is Mn eerste kindje dus weet ook niet wat te verwachten. Van de week met een vriendin van een vriendin gepraat die 6 kindjes heeft dus wel wat dingen van geleerd. Blijf het helaas eng vinden! Kijk bewust geen filmpjes en foto’s want volgens mij zou het dan nog erger worden. 

Allen succes! En geniet van het verlof! 

@Nikkim; hier wel een beetje hetzelfde gevoel hoor.. Is ook mijn 1e kindje en probeer me toch op de 1 of andere manier er op voor te bereiden maar ja iedere bevalling is anders.. Ik probeer het maar gewoon op me af te laten komen. Het gaat zoals het gaat! Het komt vast goed met ons haha

Een bevalling zal idd geen pretje zijn.. in die zin kan ik er ook wel tegen op zien. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten.
Maar anderszijds. Er zijn al zooo veel vrouwen ons voor geweest, en al zo veel vrouwen doen dit zelfs meerdere keren! Dat wij dit ook kunnen? Als ik nu af en toe voel hoeveel pijntjes ik overal heb, dan denk ik echt: kom maar op! Heb dr zin in!! ?

Terug
Bovenaan