Uitgerekend maart 2019

We hebben toch besloten om te wachten met vertellen naar onze ouders tot na woensdag. 
Bij de bbz van de vorige keer toen wel verteld met als gevolg dat ze diezelfde dag mij op konden zoeken in het ziekenhuis. Die ellende willen we ze besparen. 
Spannend allemaal!

Hoi allemaal, 
Iedereen gefeliciteerd!! 
Ik sluit me graag aan bij de groep, ben nu 6+5dagen zwanger. 
Vind het allemaal heel spannend, aangezien ik meer klachten heb dan met mijn zoontje, het is nu al een hele andere zwangerschap dan met hem. 
31 juli hebben we onze eerste echo, kijk er heel erg naar uit!
Liefs van mij

Sutjegirl: spannend hoor de eerste afspraak. Hoe is het gegaan?
Mamamer: gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Hopelijk gaat het helemaal goed en kan je over 7,5 maand lekker genieten van een tweede kindje.
Dekleinste: spannend hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je minder onbezorgd bent na een mk. Ik duim voor je dat het helemaal goed gaat.
Marijke: Mooie naam Jason. Hopelijk krijgt hij een gezond broertje of zusje.

Hier nu 4+3 zwanger. Super spannend, want dit is mijn allereerste zwangerschap. Ik ben zwanger geworden na IUI4. Ik mag over twee weken langskomen in de kliniek voor een echo om te kijken of het goed zit. Ben blij als ik die echo achter de rug heb, want ik merk dat ik het enorm spannend vind. Hopelijk is er een kloppend hartje te zien en hebben we in maart ons eerste kindje. 
We gaan het dit weekend/volgende week aan onze ouders vertellen :). Als het misgaat, kan ik de steun wel gebruiken denk ik. 

Ook ik ben overigens wel benieuwd naar de Facebookgroep. Ik heb mijn Facebook verwijderd, maar wellicht activeer ik hem maar weer. 

Dames, help.. ik heb vorige x met 6 weken mk gehad en zojuist ging ik naar de wc en veegde ik beetje bruin bloed af.. iemand die dit heeft mee gemaakt begrijpt denk wel hoe ik mij nu voel... zo bang onzeker en redelijk in paniek.. what to do ?.  Kan morgen ochtend pas de vk bellen toch vragen al eerder een echo..met 6 weken.. 

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!!

smpje: bloed is never nooit niet leuk en maakt het allemaal nog spannender. Heb in april een miskraam gehad, dus ik weet wat je voelt. Gisteren heb ik meerdere keren flink wat helder rood bloed verloren (en verlies nog steeds wat oud bloed bij afvegen). Dus eveneens helemaal in paniek. Verloskundige gebeld en een echo gekregen (bij 6+4 ongeveer). Een perfect vruchtje met een kloppend hartje. Al zegt het niet veel, het stelt me nu wel wat gerust (stress is ook niet goed he). Waarom kun je je verloskundige niet opbellen? Bij bloedverlies en andere dringende zaken (zeker met jou voorgeschiedenis) mag je ze vast storen op een noodnr of iets! Ik ben er igg een stuk rustiger van geworden?. Succes!

Sutjegirl:sorry! Ik was iets te vroeg.

smpje: ik heb geen ervaring dus kan je niet helpen. Als ik jou was zou ik de vk toch bellen om hun nummer waar ze 's avonds bereikbaar op zijn. Dat kan je misschien geruststellen.

Terug
Bovenaan