Uitgerekend maart 2019

@Stk
Oh echt wat toevallig! Ik heb ook precies dezelfde klachten als jij alleen moe en zere tepels haha. Grappig zeg!  
Mag jij ook de 23e al vervroegd of ben je dan al langer dan 6 weken? Volgens mij 6 weken en paar dagen dan ofniet? 
Wanneer is joun uitgerekende datum? 

@dekleinste. Ja ook precies 6 weken, had die vrijdag lichte bloeding, weekend niets en maandag op werk ging het mis. Helaas.. het was echt hart verscheurend. Mijn ouders en schoonouders wisten het ook, verder eig nog niemand. Daarna uiteraard wel iedereen.. veel steun gehad maar tot nu nog wel moeilijke dagen gehad hoor.  Voornamelijke door confrontie heel dichtbij. Nu proberen te genieten van de zwangerschap en hopen dat hij/zij blijft plakken.  Ik ga het nu niet eerder vertellen behalve een vriendin aangezien ik met haar nog een paar dagen weg gaat :p slappe excuses heeft dan geen zin, dan beter op een leuke manier vertellen. Derest mag geduld hebben ?. 

@stk, spannend!! We gaan er gewoon vanuit dat het nu blijft plakken! Het is zo lastig!  Wel fijn dat jullie zo snel al een echo krijgen. Ik kon dat ook maar ze zei ook dat ze misschien amper wat konden zien. Dan liever gelijk een goede echo.  Ik kan nieeeeeeet wachten. Nog 3 weken ??

Heey wat leuk! Allemaal zwanger gefeliciteerd!
Ik doe met jullie mee.. ik ben vandaag 6 weken en ook ik heb op de 23e afspraak voor de echo. Zo spannend,ook ik hoop dat deze blijft plakken..
In verleden ook miskraam en abortus☹ gehad maar mn laaste zwangerschap 2 jaar geleden is onze zoontje geboren jason leuk vrolijk tevreden kind.. en ben soms nog wel angstig en onzeker. Hoop zo dat deze blijft plakken en het kleine broertje of zusje gaat worden. 
Verder geniet van jullie pijnlijke maar fijne symptomen.
Liefs marijke

Ja dat hoop het ook! Dat deze mooie plakkers zijn ;)
@dekleinste ben dan 6,5 week dus idd nog weinig te zien maar hartslag zouden ze wel al kunnen zien en ook of het op de goede plek zit. Uitgerekende datum is rond 13 maart
@smpje ik vond 3 weken vorige keer ook zo lang duren en toen ging het al voor de echo mis :( ze hadden nu ook liever later maar het kan niet vroeg genoeg voor mij haha
@ Marijke toevallig en spannend, jij bent dan iets verder al bij de echo, weet je het al lang?

@stk  
Ja heel toevallig en heel leuk! Dan ook benieuwd na de bevallingdatum van jullie allemaal?? 

Ik ben er poos al mee bezig. En ja dit is gepland. Mn eerste dag van mn laaste menstruatie was op 26 mei mn eisprong was 10 juni. En mn gemiste menstruatie zou 26 juni zijn.. 5e dag voor mn nod heb ik voor eerst de predictor early gebruikt deze was negatief
 Hcg was nog laag.
Op 30 juni weer een test gedaan... deze was licht positief... ik had tussen die tijd wel al symptomen vanaf mn eisprong na mn menstruatie blijvende menstruatiepijn en moe en hongergevoel... Dit was voor mij een teken dat ik het wel is kon zijn..
2 dagen erna weer een test van sensitest deze heb ik online gekocht 3 stuks voor 5 euro ofzo.. deze gaven alle 3 + aan.. en volgens berekening zou het moeten kloppen dat ik op 3 maart zou moeten bevallen..
En hoe is het bij jullie? Hebben jullie al kindjes of word de eerste voor Jullie?
Liefs

@Stk ja snap je wel hoor! Het duurt rete lang, mja ik doe rustig aan.. hou me rust en luister vooral naar mijn lichaam. Het nadeel is.. je kan gewoon niets doen dan afwachten.  Maar ben benieuwd naar de verloop van jullie zwangerschap!  Ik ben 18 maart uitgerekend! 
Ik vind wel leuk dat ik hier alles voluit kan typen, en mijn omgeving van niets weet :p  dit zorgt er ook wel voor dat ik de behoefte minder heb naar mijn fam toe zodat ik het nog even voor me kan houden... 

Ja sowieso fijn om deze spannende periode te kunnen delen:) en klopt we kunnen ook niks anders doen dan afwachten helaas!
vorige keer vrij snel families en een paar vrienden verteld maar dit keer gekozen voor na de eerste echo. Al vraag ik me echt af of dat gaat lukken. Wel alvast 2 vriendinnen verteld, één had het geraden en een ander heeft me zo goed gesteund dat ik het wel heel fijn vindt dat zij het nu weer vanaf het begin weet.
Dit wordt ons eerste kindje :)

Wij hadden het alleen nog onze ouders verteld met week 5.. nu wachten we sowieso tot het eerste termijn echo. Wie weet dat we het dan vertellen. De rest moet zolang het kan nog even geduld hebben. 
Merken jullie dat je hartslag verhoogd is? Kan er niet eens van slapen dat gebonk haha

Terug
Bovenaan