@mamaer
vind het nu ook zo lastig, t gevoel kwelt me.. lig nu wel rustig om de bank en dan gaat het wel weer. Ik wil niet bellen omdat nog zo pril is. Ze kunnen toch niets en zoals vorige keer zeiden ze ook.. kan 2 kanten opgaan al moet ik zeggen eerste x bloed verlies was stuk heftiger dan dit. Dit is beetje bruin in afscheiding.. mja paniek is er wel. Misschien dat ik morgen toch nog bel om te vragen of het echt niet voor mijn weekendje weg kan. Dat is met 6.3 als je dan de week erna gaat dan weet je misschien of het wel goed zit als het gegroeid is. Het is kut als je moet wachten tot je weet of je zwanger bent.. en nu dan dit. Ik probeer positief te blijven, ik lees veel en hoor veel dat zoveel vrouwen dit hebben. Laat ik er nu 1 van zijn waarbij dit nu gewoon goed gaat.
Bij jou snap ik de stress ook goed, die van mij was ook in april. Maar zoals ik jou hoor klinkt het erger dan bij mij dus kan goed snappen hoe jij je hebt gevoeld. Wel fijn dat je gelijk mocht komen. Ik heb nu 1 echo eerder maar dat is als nog met 7 weken. Ik kijk het morgen even aan! Wel goed om te horen dat bij jou nu wel goed zit, we gaan er ook vanuit dat hij/zij lekker blijft plakken!
@mikam wat fijn zeg! Maar zo vroeg en dan al wat zien? Mijn eerste echo is eigenlijk met 7.4 ze zei eerder heeft weinig zin... maar als ik dat van jou hoor denk ik waarom doen ze zo moeilijk ze kennen mijn “miskraam” ben toen ook gelijk voor check geweest. Maar goed moet me niet te druk maken is ook niet goed! Ik moet gewoon positief blijven denken!