Uitgerekend maart 2019

@Smpje oh wat schrikken :( Daar hoop je inderdaad niet op maar het kan inderdaad nog oud bloed zijn helemaal als het bruin is! Bovendien heb ik nu al zoveel verhalen gehoord waarbij bloed niks ernstigs bleek te zijn en er gewoon bij hoort maar begrijp je paniek helemaal.Ik zou zeker de VK bellen en zsm een echo inplannen, dit kan echt helpen voor de geruststelling! Ik blijf duimen voor je dat het niks ernstigs is.Liefs,

Ben helemaal van streek, en ik lees dat ook. Vorige x ging het wel echt gepaard met echt bloed bloed.. nu een beetje en tis ook weer gestopt. Maar kolere mijn hart stond even stil! 
Ik ga ze morgen bellen te vragen toch echo met 6,5 week of iets...  want ik ga dit niet tot 7,5 week trekken.  Mja ben pas 4.3 nog zo pril.

Hoi allemaal, van harte iedereen met de zwangerschap!! :) spannend zeg. Benieuwd naar de uitslagen van diegene die al echo's hebben gehad!
Na een miskraam in december waar ik met 9 weken het vruchtje ben verloren testte ik op 30 juni positief ! Zo onwerkelijk maar tegelijkertijd ook zo spannend. 
@smpje, ik begrijp je gevoel heel goed. Ik had 5 dagen aanhoudend licht druppend roze bloedverlies en vanmorgen helderrood bij het opstaan. Gezien de eerdere miskraam direct de verloskundige gebeld en mochten vandaag gelijk langskomen voor een echo. Daar hebben we gelukkig het hartje zien kloppen! Het bloedverlies is nog niet gestopt maar ik heb geen buikkrampen en houdt me maar vast aan het positieve beeld van de echo. 
Overigens bleek het nog wel wat priller te zijn dan we hadden gedacht. Nu zo rond de 5 weken, dus waarschijnlijk rond 13 maart uitgerekend.
24 juli hebben we de volgende echo (hadden we al gepland staan) en de intake. 
Leuk om aan te sluiten bij de FB groep! Succes met jullie zwangerschappen :) 

Hoi allemaal, van harte iedereen met de zwangerschap!! :) spannend zeg. Benieuwd naar de uitslagen van diegene die al echo's hebben gehad!
Na een miskraam in december waar ik met 9 weken het vruchtje ben verloren testte ik op 30 juni positief ! Zo onwerkelijk maar tegelijkertijd ook zo spannend. 
@smpje, ik begrijp je gevoel heel goed. Ik had 5 dagen aanhoudend licht druppend roze bloedverlies en vanmorgen helderrood bij het opstaan. Gezien de eerdere miskraam direct de verloskundige gebeld en mochten vandaag gelijk langskomen voor een echo. Daar hebben we gelukkig het hartje zien kloppen! Het bloedverlies is nog niet gestopt maar ik heb geen buikkrampen en houdt me maar vast aan het positieve beeld van de echo. 
Overigens bleek het nog wel wat priller te zijn dan we hadden gedacht. Nu zo rond de 5 weken, dus waarschijnlijk rond 13 maart uitgerekend.
24 juli hebben we de volgende echo (hadden we al gepland staan) en de intake. 
Leuk om aan te sluiten bij de FB groep! Succes met jullie zwangerschappen :) 

@mamaer 
vind het nu ook zo lastig, t gevoel kwelt me.. lig nu wel rustig om de bank en dan gaat het wel weer. Ik wil niet bellen omdat nog zo pril is. Ze kunnen toch niets en zoals vorige keer zeiden ze ook.. kan 2 kanten opgaan al moet ik zeggen eerste x bloed verlies was stuk heftiger dan dit.  Dit is beetje bruin in afscheiding.. mja paniek is er wel. Misschien dat ik morgen toch nog bel om te vragen of het echt niet voor mijn weekendje weg kan. Dat is met 6.3 als je dan de week erna gaat dan weet je misschien of het wel goed zit als het gegroeid is.  Het is kut als je moet wachten tot je weet of je zwanger bent.. en nu dan dit.  Ik probeer positief te blijven, ik lees veel en hoor veel dat zoveel vrouwen dit hebben. Laat ik er nu 1 van zijn waarbij dit nu gewoon goed gaat. 
Bij jou snap ik de stress ook goed, die van mij was ook in april. Maar zoals ik jou hoor klinkt het erger dan bij mij dus kan goed snappen hoe jij je hebt gevoeld. Wel fijn dat je gelijk mocht komen.  Ik heb nu 1 echo eerder maar dat is als nog met 7 weken.  Ik kijk het morgen even aan! Wel goed om te horen dat bij jou nu wel goed zit, we gaan er ook vanuit dat hij/zij lekker blijft plakken! 
@mikam  wat fijn zeg! Maar zo vroeg en dan al wat zien? Mijn eerste echo is eigenlijk met 7.4 ze zei eerder heeft weinig zin... maar als ik dat van jou hoor denk ik waarom doen ze zo moeilijk ze kennen mijn “miskraam” ben toen ook gelijk voor check geweest. Maar goed moet me niet te druk maken is ook niet goed!  Ik moet gewoon positief blijven denken! 

@ smpje 
Jeetje dat is zeker schrikken.  Maar bruin bloed hoeft het niet mis te gaan
Dit heb ik net gevonden op internet
Bruin bloedverlies is het verliezen van oud bloed dat al enige tijd in de baarmoeder aanwezig is. Het wordt vaak gezien vlak voor een menstruatie of NOD (niet ongesteld dag, de dag dat een vrouw niet ongesteld wil worden omdat ze zwanger hoopt te zijn). Ook na een innesteling kan je bruin bloed verliezen. Vaak treedt bruin bloedverlies ook tijdens de zwangerschap op zonder dat er gelijk sprake is van iets ernstigs. 
Maar omdat je 4.3 week zwanger bent. Zou ik gewoon verder gaan en hopen dat het blijft plakken en die foliumzuur blijven slikken. 

Hoi allemaal! 
April vorig jaar heb ik de pil weggedaan en zijn we begonnen voor onze kinderwens. Na een dik jaar elke maand ellende en teleurstelling, cyclussen van 50 a 60 dagen toch maar naar de dokter en daarna het ziekenhuis gegaan. Deze maand eerste keer met clomid en maandag heb ik positief getest! Gisteren nogmaals maar dan met een clearblue digitale test, ook positief! 
Voorzichtig blij hier dus! 
Zou eind maart 2019 worden ?
duimen dat alles goed blijft gaan

Terug
Bovenaan