Uitgerekend maart 2019

Ahhh gefeliciteerd met Sam en Duuk? zo fijn hè!! Geniet ervan!
@gebruiker, ik had ook een paar dagen slijm en vrijdag bloed en menstruatie gevoel, zaterdag 1cm ontsluiting en zondag bevallen! Succes? hoop dat het ook voor jou een teken is en  de rest ook met alle onrust!

Hallo dames, 
wie is er morgen ook uitgerekend?
ik voel nog helemaal niks speciaals dus zal nog wel even duren en bij jullie?
hoe houden jullie deze spannende dagen vol?

Pff... Vind t steeds spannender worden zeg?.... De kleine kan "ieder moment" geboren worden. Ben zelf zo'n piekeraar....waardoor ik mezelf onnodig erg zenuwachtig maak...ben zo benieuwd wanneer de weeën beginnen en de kleine zich meldt... Pfoe...
Heb al mooi een waterdichte matrasbeschermer over onze boxspring gedaan zodat de boel goed netjes droog en schoon blijft ..alleen zo'n matje gaat m niet worden. Zonde als je t niet binnen de perken blijft en de topper enz weg moet.. 
Ohh.....ben zo benieuwd

Gistermiddag om half drie is ons zoontje Jip geboren, precies op de uitgerekende datum. De bevalling is goed verlopen en hebben tot nu toe een goede start gemaakt. Succes met de laatste loodjes.

@gebruiker op vrijdag, vooral vrijdag nacht en zondag bevallen! 
@myrthe gefeliciteerd met Jip, fijn dat het zo goed ging en jullie een goede start hebben gehad!
@krokusjes verstandig,ik had ook zoiets maar achteraf was het alsnog mis gegaan want er kwam zoveel water uit toen het eenmaal gebeurde (lag gelukkig toen op het ziekenhuis bed) maar zo vaak getwijfeld of ik niet al wat vruchtwater verloor maar jeetje was niet te missen haha!

@gebruikermyrthe proficiat met de kleine! 
@stk fijn om dat te lezen. Want momenteel heb ik zoveel afscheiding dat ik twijfel of er geen vruchtwater bij zit.. dan ga ik bijv naar t toilet en ben ik klaar en dan voel k gewoon spul eruit lopen.. vannacht dus.. en toen ik voelde was t slijmerig maar ook waterig tegelijk. Had gisteravond wel Mn verloskundige gebeld die zei dat het waarschijnlijk slijmprop incl afscheiding was. Maar nu twijfel ik dus alweer ? maarja wel nog geen weeen dus het zal wel afscheiding zijn? ?
heb de matras beschermer meer aan Mn bed hangen ipv erop want ging zweten met dat plastic ding over Mn matras. Heb nu maar een handdoek neer gelegd. Haha 
heb laatste dagen zoveel rot dromen en heel onrustig maaar ik slaap wel. 

Terug
Bovenaan