Uitgerekend maart 2019

Oh die thee kende ik niet :D. Maar ik heb het gelukkig niet nodig gehad want vannacht rond 03:00 spontane weeën gekregen met 38+5 en vandaag om 17:15 is onze Duuk geboren :):).
Toen we rond half 10 in het ziekenhuis aankwamen had ik reeds 5 cm ontsluiting. Helaas bleef het hangen bij 9 cm waardoor het uiteindelijk geen supersnelle aflevering is geworden. Maar al met al mag ik niet klagen, alles is goed gegaan. Bij 6 cm vond ik het aardig heftig worden en heb ik om een morfinepompje gevraagd. Dat scheelt wel iets en zou ik dan ook aanraden. Toen ik die nog niet had werd ik erg onrustig tijdens de weeën, met het pompje kon ik ze weer beter opvangen. Drie kwartier moeten persen en toen was hij er!!! En dat is voor iets dat natuurlijk gaat nog flink werken!
Succes iedereen met de laatste loodjes, ik kijk uit naar jullie berichten!

Gefeliciteerd! Jeetje wat gaat het snel in eens zo met alle dames!  
Hier weer erg onrustig, maar zal wel weer niets zijn ?.  Inmiddels 38+6 ik kan niet wachtennnnnn. 

Gefeliciteerd met Duuk en Sam. Het gaat idd snel met alle kinderen die er uit ploppen ?! Alleen maar mooi dat het iedereen tot nú toe zo goed afgaat. 
Gisteren heb ik een hele onrustige dag gehad. Alleen maar harde buiken en steken van onderen als ik ff in de benen was. Voor het eerst sinds tijden weer last van mijn onderrug gehad. 
Vandaag weer een superdag. Helemaal nergens last van. Zelfs mee geweest de boodschappen voor een hele week in te slaan met manlief. Daarna nog gekookt. De ene dag is de andere niet bij mij. 

Proficiat met Duuk!! 
Ik heb hele nacht liggen woelen en draaien(Nouja draaien..dat gaat niet echt) omdat ik gisteravond zo’n harde buiken had. Heb eindelijk door hoe ze aanvoelen. ? heeft me maar 9 maanden geduurd om ze te snappen. 
Had overdag een hele goede dag maar alsnog niet zoveel gedaan. En savonds dan hele avond harde buiken en misschien oefenweeen? 

He dames, gefeliciteerd met jullie kindjes! Ik zit nu op 39+2, en zag gister tijden het afvegen een klein beetje bloed tussen het slijm zitten (verlies al weken veel slijm, denkt dat de slijmprop er in gedeeltes uitkomt) en vanochtend weer een beetje bloed!! Sinds gister avond ook een soort menstruatie gevoel.. hopelijk laat ie niet meer lang op zich wachten, begin het nu toch wel heel spannend te vinden ?

Nicolekleintje, herkenbaar hoor. Heb ze zelf dan wel vaker maar heb gister echt geen reed uit gevoerd, grote deels van de dag liggen slapen en vanaf half 9 savonds begon de pijn.  Beetje steken rondom mijn baarmoeder en daar beneden. Harde buiken en flinke krampen. Vanmorgen om half 5 viel ik pas in slaap. Maar nu weer rustig, op de kleine na dan die is nog steeds actief. 

Harde buiken had ik al vrij vroeg tijdens mijn zwangerschap. November en december heel veel stress gehad waardoor ik daar veel last van had. Nu de laatste week zijn ze wel intenser geworden. Verlies erg weinig slijm en ook nog geen prop tegengekomen terwijl ik 10 maart uitgerekend ben. Slaap sinds 2 a 3 weken wel weer erg goed. Moet er om de 2 uur wel uit om te plassen, maar daarna val ik meteen weer in slaap. Daar ben ik echt heel blij mee. Draai me wel iedere 2 uur om op mijn andere zij omdat ik m'n heupen voel zeuren. Dan red ik het toch wel om 8 uur te slapen (ook dankzij m'n zwangerschapskussen van Bamboom). 
Bij mij rommelt het sinds vanochtend ook weer veel meer. Af en toe steken en lichte krampjes en veel harde buiken. Ik hoop zo dat het doorzet voor woensdag anders krijg ik dan een ballonnetje ingebracht en gaan ze de dag erna de bevalling inleiden. Heb gehoord dat de weeën heftiger, langer en pijnlijker kunnen zijn. 
En ik moet dan vanaf woensdag in het ziekenhuis blijven terwijl mijn vriend dan naar huis toe gaat. Die kan de volgende dag weer aantreden als het echte werk gaat beginnen. Maarja heb nog een paar dagen. Dus hopelijk is mijn kleine dwarskop goedgezind ?!

Terug
Bovenaan