Uitgerekend maart 2019

Nu net die eerste kop vrouwenmantel gedronken en heb wel ineens gespannen buik. Werkt wel heel snel dan ? zou 3 maal daags moeten drinken. 
Lig ookal 3 dagen smiddags in bed omdat ik zo moe ben dan. 

Ah gefeliciteerd met Elena!!
@ Mimi goed om te horen, hier ook nog last van mijn handen, wel al wat beter maar nog weinig gevoel en veel tintelingen!
@ Minnie M spannend heel veel succes je kan het:) bijna jullie kleintje in je armen
@laraywem fijn dat je een datum hebt!
@nicolekleintje spannend, kan wel helpen idd

Nou.. Middels inleiding ben ik gister bevallen! 
Heeft vanaf de eerste echte weeën ongeveer 6,5 uur geduurd. Maar hij is er, onze Sam! ?
Helemaal verliefd natuurlijk! Zo'n gekke gebeurtenis eigenlijk, maar toch ook wel zo mooi!

Gefeliciteerd!! 
Heb vandaag volgens mij wat meer energie dus ff flink poetsen nog als het me lukt. 
Wil ook mijn kleintje nu! Haha ben vandaag 38 weken. 
Dacht gister ff dat ik niet goed werd van die thee want had me toch een beroerde dag, maar vandaag lijk ik ineens wat energie te hebben. 

@maarttweeduizendnegentien ja vrouwenmantel thee. Dat is een kruid.
het is heel gezond om na of voor de zwangerschap te drinken, en op het einde ALS je verloskundige of gyn het zegt om je baarmoedermond of/en bevalling wat op te wekken. Het kruid schijnt je baarmoeder samen te trekken. 
Het mag dus niet gedronken/ingenomen worden als je daar geen toestemming voor krijgt. 

Terug
Bovenaan