Uitgerekend maart 2019

Gefeliciteerd met Jip en dat op de uitgerekende datum! Nu lekker genieten van elkaar. 
Hier droom ik ook heel veel en de meest idiote dingen. Geen nachtmerries maar wel rare dingen.  Ben in mijn dromen de hele nacht in de weer. Vannacht toch weer 10 uur kunnen slapen. Gisteren overdag geen powernap gedaan. Dan slaap ik snachts wel beter. 

Gefeliciteerd met Jip!
Ik had ook een matje op me matras, onder me hoeslaken en molton, wat heb ik dat ding vervloekt omdat je er zo van gaat zweten! Maar wel heel blij mee toen ie er in lag, want in bed braken me vliezen.. Heb me man alsnog naar de kast laten rennen voor een extra matje, 
ik lag namelijk op me zij, en dan loopt het er niet heel hard uit.. Toen ik overeind ging was echt alles doorweekt.. Heb ook een hele duidelijke knap gehad in me buik toen ze braken, dus kon voor mij niet missen

Heb me toch ff laten checken voor Mn VK toennet! En Mn vliezen zitten er nog, dus hopelijk knappen ze zoals jullie t omschrijven :) bleef maar door Mn hoofd malen dus had dr toch maar even gebeld

@ Nicoline: zekerheid voor alles. Echter gebeurt het maar bij 10% van de vrouwen dat de vliezen voortijdig breken. Maar bij twijfel laat ik het ook liever controleren. 
Ik heb ook geen matrasbeschermer in m'n bed liggen. Waag het er wel op ?! Slaap nu al alleen onder een fleece dekentje. Dekbed is me veel te warm. Sinds mijn zwangerschap heb ik het zelden koud. 
Morgen officieel uitgerekend maar alles is nog steeds rustig. Kleine is de ene dag mega druk en de andere lekker rustig. Wel zie ik precies waar ie ligt. En wanneer ie druk is voelt het aardig snel beurs van binnen. Dus ben wel blij als ie wat rustiger is ?! Kijk heel erg uit naar de bevalling en ben daar zeer relaxed over. Maak me wel druk als het echt nodig is. Gelukkig ben ik erg nuchter ingesteld. Alles is goed geregeld voor als het zover is. 

Ik heb een matras beschermer op de helft van het bed maar inderdaad het lucht voor geen meter. ? Nu al weer 4 dagen na de uitgerekende datum en heb nog geen voortekenen dat het gaat beginnen. 

Ja dat van de nachtrust....dat wisten we al toen we eraan begonnen om zwanger te worden. ? Hoort erbij en is maar tijdelijk ? tot die tijd, nog lekker tussendoor een dutje doen en snachts "rustig slapen".

Terug
Bovenaan