Uitgerekend maart 2019

@huismuss ben ook 38 weken en verveel me kapot! Haha kan niet zoveel ivm de druk op Mn bekken of de harde buiken die k dan krijg. 
Zit dus maar tv te kijken zo ongeveer heeleee dag lang. Bij mij is ze ookal tijdje ingedaald.
dus Please baby kom. We zijn klaar met wachten. Ben de 15e jarig dus je moet ervoor of erna komen. Niet op mama’s dag ? maar liever nog ervoor ipv erna. Morgen ochtend weer VK dus ben benieuwd. 

Ik heb controle gehad bij de verloskundige. Alles nog steeds rustig, terwijl de kleine al een hele tijd behoorlijk diep zit. Veel harde buiken en buikpijn/rugpijn. Verder niks. Ik slaap al 3 weken nu niet meer, verloskundige heeft overlegd met gynaecoloog, krijg voor 1 nacht slaapmedicatie. Maar wat mij betreft mag de kleine wel komen.  Ik word gewoon jaloers op alle meiden die hun kleintje al in hun armen hebben gesloten hihi??. Mijn datum is 22.03.19 ik ben dus erg benieuwd! 

Vandaag 39+2, controle bij de vk en heb aangegeven dat ik het echt niet meer ziet zitten. Tis zo’n mooi iets maar na 9 maanden alleen maar kwalen ben ik er nu toch wel beetje klaar mee. Ik geniet nu wel echt van elke beweging wetende dat dat straks weg is.  Alles gecontroleerd en alles is nog goed. Ze heeft ook inwendig gekeken en geprobeerd te strippen. Helaas had ik maar 1 cm ontsluiting dus heeft ze gedaan wat ze kon doen. Maar jeetje, ik wist niet dat dit al zo pijnlijk was. Mocht er niets gebeuren komt ze van het weekend weer kijken en strippen.  Die kleine man mag nu echt wel komen :)

Gefeliciteerd met alle geboren baby's! Het worden er steeds meer :) 
Hier een spannende week gehad met wat voorweeën en een spoedtripje naar het ziekenhuis. Gelukkig bleef het verder rustig. 
Vanaf vandaag ben ik preventief opgenomen in het ziekenhuis om de keizersnede af te wachten. Die staat over twee weken gepland. Erg spannend of ze zich niet voor die tijd meldt en tot die tijd verveel ik me hopelijk niet te erg. 

Hier nog rustig. Morgen weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze me strippen en krijg ik een inleid datum. Ben dan 41 weken ? ben dat wachtten nu wel zat. Merk dat mn zoontje de spanning ook voelt. Hij word opeens savonds en snachts wakker en wilt dan alleen maar bij ons slapen.  Gelukkig kan je hem na een half uur weer terug leggen want het is net een kachel ?.
Word het ook wel zat dat iedereen elke dag appt hoe het gaat. ?  

Spannende tijden he meiden! Ik ben vandaag 39+3 en hier is het ook nog rustig. Af en toe harde pijnloze buiken, dat is alles! Ben ‘s nachts om de 2u wakker ongeveer en moet dan om de haverklap naar de wc. Zo irritant! Maar het is voor een goed doel laat maar zeggen ? Ben heel benieuwd wat er allemaal komen gaat en hoe alles zal gaan verlopen. Gaan mijn vliezen breken, krijg ik ‘s nachts spontaan weeeen,  gebeurt er helemaal niets en moet ik gestript of zelfs ingeleid gaan worden... wie zal het zeggen! ? 

Succes met de laatste loodjes voor diegenen die ook aan het ‘wachten’ zijn en gefeliciteerd aan alle kersverse maart mama’s!!! ?

@ M Lies: 2 weken in het ziekenhuis ?! Ik vind het al een vervelend idee dat ik woensdag word opgenomen en dan donderdag ingeleid. Ook omdat mijn vriend dan naar huis moet.  Maar weet dat ik eigenlijk niet mag klagen. Sterkte met het verblijf daar. 
@ smpje ja wat duurt het wachten dan lang hè. Hopelijk duurt het voor jou niet zo lang meer! 
Hier is alles nog erg rustig van binnen. Morgenochtend nog even naar de nagelstyliste en die afspraak wil ik echt niet missen! Ja ernstig ik weet het haha! 

Hier ook gister een "geplande" controle bij de verloskundige gehad. Ik ben nu 38wk +4dgn. Lichamelijk wordt het snel minder, extreme bekkenklachten, waardoor het lopen nu ook niet meer gaat. Aangegeven dat ik er doorheen zit en dat ik heel graag wil dat ze me helpen zodra de uitgerekende datum is aangebroken, zodat ik niet ver over tijd ga.
We hebben de mogelijkheden besproken en gelukkig was ze het met me eens, een hele opluchting. De kleine is nog steeds lekker druk en doet het goed, wat natuurlijk ook erg fijn is, maar ik wil mijn lichaam terug.

Terug
Bovenaan