Uitgerekend maart 2019

@paulina heel herkenbaar! Ben zelf ook 38+4 weken en wil zo graag Mn lichaam en kracht terug. Mijn baarmoeder is nu aan t verzachten dus dat is al fijn. En Mn verloskundige heeft me net gestript dus k hooooop dat t werkt. 
Kan nog wel lopen maar vraag me niet hoe Haha 
bij mij is de kleine ook lekker druk, die vermaakt zich wel daarbinnen terwijl mama maar pijn lijdt en zich ondertussen dood verveeld Haha 
@mamacc heb tot nu toe ook alleen maar harde buiken en af en toe een steek. 

@nicolekleintje.  Ik ben gisteren gestript, ik kon ook nauwelijks lopen en zonder kussen ergens op te gaan zitten. Heb tot 10 uur savonds heel veel voorweeen gehad, continue harde buiken. Oud bloed verlies met plassen...  en ik ga slapen, alles weg... :(  maar kan nog tot 48 uur en anders wordt of deze week nog op eigen kracht of Dit weekend. Hoop wel dat het ieeeeets heeft gedaan. 
Ik baal stiekem een beetje maar goed, hij is echt megaaaaa actief in mijn buik. Heb het gevoel dat hij momenteel gestopt is met slapen?  hij wilt graag nog van binnen nog even genieten. 

@ Paulina: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk duurt het niet lang meer. 
@ MamaCc: dan zijn we op dezelfde datum uitgerekend ?! Die van mij wil er ook maar niet uit! Maar deze week wordt ie gehaald.  Uiterlijk donderdag mag ik m eindelijk verwelkomen. Ben daar zooo blij mee ?!
@ Nicole en smpje: klinkt niet echt prettig en wat balen dat het niet doorzet! Hoop ook voor jullie dat het niet lang meer duurt! 
Ik heb vandaag de hele dag al mijn boven in mijn buik. Weet niet precies wat het is. Misschien wel een blauwe plek waar de kleine constant tegen aan zit. Gisteren en eergisteren was ie aardig actief en hij zit echt mega klem. Voel m ook vaak headbangen in mijn blaas ?! Zal mijn bezoekjes aan het toilet niet missen als ie eruit is ?! Ook veel last van diarree afgelopen dagen. Wellicht is mijn lichaam toch al bezig met een grote schoonmaak van binnen haha. 

@smpje Jaa vlak nadat ik Mn vorige bericht had geschreven begonnen ook harde buiken en oefenweeen of voorweeen! Heb er dus nu ookal sinds iets over 9 vanmorgen last van. Ben benieuwd, hoop ook dat t doorzet maar we zullen zien. 
@laraywen hoop t!! Had vorige week ook last van diarree maar dat ging weer weg. 
Allemaal ff hard duimen voor elkaar nu? we zitten er allemaal zo doorheen haha

@nicolekleintje ik hoop zo dat bij jou wel doorzet! Bij mij is het helemaal stil. Voel me weer goed... behalve mentaal ? 
hebben ze bij jou ook gezegd wanneer ze weer gaan kijken? 

Ook ik ben net gestript met 41 weken ? heb al 3 cm ze kon mijn vliezen breken maar besloten om dat nog niet te doen. Waarschijnlijk komt ie voor vrijdag en anders mag ik me dan meldden.? Ze gaf aan dat ik vrijdag 13 uur m'n kindje in mn armen dan heb . Hoop toch dat het vandaag of morgen gaat gebeuren. Ook makkelijker ivm oppas en een chauffeur aangezien mijn man geen auto rijd ?.

Terug
Bovenaan