Uitgerekend maart 2019

@suffjuh wel een fijn vooruitzicht haha, eerder is altijd goed :p

@nicolekleintje ooo balen! Wie weet komt het nog. Kan tot 48 uur toch? Al geloof ik niet meer dat bij mij gebeurt haha.  Hij is wel echt ontiegelijk druk, vooral afgelopen nacht. Heb jij dat ook? 

@smpje Jaa ze was vannacht idd heel druk! Nu beweegt ze ook wel aardig. Steekt dr voet hele tijd uit Mn zij en dan duw k hem terug ? 
@paulina Haha stel je voor ? 
@suffjuh succes Haha 

Jullie houden het spannend dames!
Nog even en jullie sluiten jullie kleintje in de armen! Ik mag alweer 2 weken genieten van ons super tevreden mannetje! Hij huilt nooit, slaapt goed, echt super makkelijk mannetje! Gun jullie dit allemaal!
Bereid je zelf nog wel even voor op een irritante kwaal na de bevalling: zweten ? jemig klotsende oksel, zweetvoeten.. wordt er gek van! ??

Zo te lezen is er al wel het een ander begonnen en aan te rommelen bij jullie! Hier ook. Vandaag verloskundige langs gehad die gecontroleerd heeft. Heb heel veel harde buiken en had een deel van de dag constant buikkrampen. Vanmorgen wakker geworden met buikkrampen, rugpijn en dat t uitstraalt naar de bovenbenen. Heb geen helaas geen ontsluiting maar m'n cervix en is wel aan te inkorten en zachter aan t worden. Zodra ik weer zulke pijnen heb zo lang weer aan de bel trekken. Kan maar zo zijn dat t straks doorzet. En ander morgen reguliere controle bij de VK en verder afwachten. Voel me de laatste dagen ook erg onrustig en lichamelijk niet in m'n hum....we gaan t zien!

Ik heb vandaag alleen maar last van harde buiken. Echt om de paar minuten en voelt inmiddels niet zo grappig meer! Morgen afspraak in het ziekenhuis voor controle en het inbrengen van een ballonnetje als ik nog geen ontsluiting heb. Maar zoals ik me nu voel lijkt dat nog heel ver weg. 

@nicolekleintje hahah hier precies het zelfde. En ook totaal niet zachtjes! 
Ben zojuist mijn slijmrop verloren en heb weer lichte “menstruatie” krampen.  Ben benieuwd ??.
@epf oh wauw, dat klinkt als een droom haha! Heel fijn dat het zo gaat en jeetje wat gaat het snel zeg! 
@krokusjes spannend he! Hier is het ook ene dag veel krampen andere dag niet. Ik heb zelf wel al ontsluiting maar het gaat lekker traaaaag.  We moeten nog even volhouden! 

Terug
Bovenaan