Uitgerekend maart 2019

@smpje hoeveel ontsluiting heb jij inmiddels? ? Ben benieuwd hoe t vannacht en komende dagen gaat. Toen ik constant die pijn had, had ik zoiets van nou zet maar door..als je hier steeds mee zit is ook niks. Kost je ook veel energie! 

@smpje! Zo voelt t soms ook! Hij slaapt vaak van 10 tot 1, en dan van 1 tot 6! Gewoon in zn eigen bedje..
Herstel gaat ook goed! Bijna helemaal pijnvrij! Eigen broeken weer aan en loop weer buiten met de hond ?

Hoeveel cm ik nu zit geen idee, gister had ik 1cm maar denk dat er wel wat bij zit door het strippen en de voorweeen van gisteren. Net dan mijn slijmprop verloren en voel me nu in eens ook beetje grieperig.. zou het dan zo zijn?! Gek wordt ik ervan haha. 

@epf oh wat fijn zeg!! Ik teken er voor! 

Wat spannend dat het bij iedereen zo rommelt. Ben benieuwd wie de volgende mama wordt! 
Hier is het juist weer heel rustig. Wat jammer is, want nu heb ik helemaal het gevoel alsof ik voor niets in het ziekenhuis ben. Maar wel goed voor m'n dochter als ze zo lang mogelijk blijft zitten.
Herken wel heel erg het gevoel van je eigen lichaam terug willen! Nog eventjes geduld hebben dan maar... 

Hi allen! 
Hier hebben de voor weeen doorgezet! En zijn wij trotste ouders geworden op 11-03-2019. M’n uitgerekende datum was de 16e!
Alles gaat goed met de kleine meid en met ons natuurlijk ook! 
Wij genieten volop van al het bezoek en de korte nachten haha ? 
Succes allemaal en ik blijf jullie volgen! Spannend!!
Liefs!

Gefeliciteerd DeKleinste! 
Hier is de kleine morgen alweer 6 dagen! De tijd vliegt! Flink last van de babyblues gehad en sinds de geboorte nog geen drie uur per nacht geslapen. De kleine doet het verder heel goed maar vooral overdag. Snachts kan hij wel een beetje spoken. Wilde eerste niet in zijn bedje slapen maar met inbakeren en een gedragen shirt van mij slaapt hij al veeel beter in zijn bedje. Langzaam een beetje ritme vinden en dan val ik misschien ergens ook weer eens in een diepe slaap. Ik kijk ernaar uit!

Gefeliciteerd de kleinste!! 
@smpje hoop t voor je! K heb net eens bijgehouden om hoeveel minuten Mn oefenweeen kwamen (denk althans dat ze dat zijn ?) maar werden niet heftiger en kwamen om de 7 minuten ongeveer. Lig nu in bed en hoop dat ik kan slapen. Slijmprop ben ik anderhalve week geleden verloren en sindsdien loopt er ook veel slijm of afscheiding uit me. Echt vies mja 

Terug
Bovenaan