Uitgerekend maart 2019

Iedereen gefeliciteerd met de kleine. Hier nog geen tekenen in zicht. Ben woensdag uitgerekend en mag tot week 41 doorlopen als de kleine zich niet zelf aandiend ivm zwangerschapsdiabetes.
Voor mij is t nr.2 en had stiekem gehoopt dat de baby er al zou zijn. Ben t al 2 weken zo zat. Heb last van bekkeninstabiliteit en vermoeidheid. Sorry dat het zo klagelijk overkomt, maar moet t even kwijt. 
Eind vd week willen ze strippen mits het mogelijk is. Zie daar, en tegen een inleiding, erg op. Maar als ik MamaCc haar bericht lees geeft me dat wel moed. Hopelijk komt de baby uit zichzelf deze week. 
Xx Hanneke

Mamacc gefeliciteerd! 
Hier nog rustig, 40+3 vrijdag de 1e strip poging gehad. Wel reactie erop gehad maar niet doorgezet, what else is new. Vandaag komt de verloskundige weer, om te kijken wat het strippen heeft opgeleverd en aan de hand daarvan kijken we wat we gaan doen. 

Ik ben a.s zaterdag uitgerekend en ondanks wat gerommel nog niet veel aan de hand!
Gefeliciteerd voor alle dames die al bevallen zijn!
Ik heb sinds zaterdag wel het idee dat de omvang van mijn buik wat is afgenomen. Voor mijn gevoel is mijn buik wat kleiner. De baby beweegt nog goed daar is verder geen verschil in. Baby is wel pas 2 week geleden goed ingedaald. Zou het kunnen zijn dat ie nog wat verder gezakt is oid? Meer dames hier ervaring mee?

De mijne was ook laat met indalen en is nu ook meer gezakt en ligt dieper in het bekken 
Verloskundige is geweest, baarmoedermond is meer verstreken en heb nu 2 cm onsluiting, alles voelt nu soepeler dan vrijdag dus het strippen  heeft wel iets gedaan. Ben opnieuw gestript en dit keer gelijk reactie daarop dmv harde buiken. Woensdag komt ze opnieuw en als het dan 3 cm is dan gaan ze de vliezen breken. Bloeddruk stijgt nu wel. We wachten rustig af.

Vandaag weer bij de Vk geweest, inmiddels 40+4 en nog geen veranderingen. Zaterdag wordt ik gestripped en als dat niet help heb ik maandag ziekenhuis afspraak. En ikzelf heb echt zo het gevoel dat ik uiteindelijk ingeleid wordt...

Terug
Bovenaan