Uitgerekend maart 2019

@smpje gefeliciteerd! Wat fijn zeg dat t eindelijk doorgezet heeft. Geniet van de kleine!
Hier momenteel 39+2 ben heel benieuwd wanneer hij zich meldt...

Volgens mij ben ik zojuist mijn slijmprop verloren denk ik. In delen. Kom net van de wc en had heel veel afscheiding/slijm ineens. Maar ook echt super veel. Lig inmiddels weer in bed en voel nog wat eruit komen.. weer een stapje dichterbij denk ik zo. Gekke ervaring!

Spannend hoor! Ik heb gisteren de ballonkatheter gekregen.. zometeen controle. Adgelopen nacht in het ziekenhuis geweest. Zou vanmorgenvroeg ingeleid worden. Helaas zijn de verloskamers vol.. doe je niks aan. Maar ik baal wel ontzettend?. Het kan dus nog zo morgen worden omdat het zo druk is

Spannend gebruiker en krokusje ! 
Hier vandaag 40 wk , om 10u komt de verloskundige die een poging tot strippen gaat doen. Ben zo benieuwd of er ûberhaupt al iets door al die voorweeen in gang is gezet.

Spannend krokusje! Je baby komt echt ☺️ Weten alleen niet wanneer!
@gebruiker, balen zeg! Ander ziekenhuis evt?
@Paulina, ook spannend! Nog rventjes geduld.

Mijn kleine man is bijna 4 weken! Jemig wat gaat het snel en wat groeit hij hard zeg!! De eerste kleding wordt allemaal al te kleim! En dan te bedenken dat ik maandag "42 weken" zou kunnen zijn.. Nou dan was het echt een baby van 5 kilo geworden? Gelukkig maar dat hij eerder kwam! 
Inmiddels slaapt ie volledig op zn eigen kamertje

Ik loop tegelijk met krokusjus maar hier is nog niets aan het handje.. eergister en gister een beetje drukkend gevoel van onder maar voor de rest weinig symptomen dat het snel zou kunnen gebeuren.. afwachten maar! 

Spannend allemaal, vandaag 40+1 en onze kleine laat nog niets van zich merken dat ze wil komen. Volgens mij ben ik ook nog niet eens mijn slijmprob verloren....
Ondanks dat ik tot nu toe een makkelijke zwangerschap had met weinig klachten, nemen deze in de afgelopen Dagen toch behoorlijk toe...
Opeens uit het niks krijg ik last van opgezwollen voeten en handen, wat lopen soms echt pijnlijk maakt. Mijn bloeddruk is wel iedere keer normal bij controle. Iedere nacht word ik om de 2-3uur wakker met helse rugpijn en moet dan nodig naar de wc. De ene keer lukt het wel weer met in slaap vallen de andere keer niet zo snel. Op de bank liggen tv kijken zit er ook niet in door rugpijn of omdat onze kleine dan gaat draaien. Langer zitten precies hetzelfde dan worden er weer mijn ribben bijgewerkt.....

Ja zeker spannend! Alleen dat slijmverlies kan dagen aanhouden. Lichaam maakt t steeds opnieuw aan. Als t waterdun wordt moet ik bellen. Dan kan t zijn dat de vliezen gebroken zijn en het druppelsgewijs eruit komt. Verder buikkrampen die komen en gaan net zoals de harde buiken. Druk op onderkant neemt op bepaalde momenten behoorlijk toe. Van de week kon ik erdoor niet meer lopen. Ook van de pijn. Dinsdag weer controle, die dag ben ik ook uitgerekend. 
Ik weet niet wat ik.moet verwachten?. Het kan zo ineens allemaal beginnen. Maar kan ook nog 2 weken duren...  En we wachten en wachten maar af...?
Voor iemand die altijd graag wil weten waar aan toe te zijn is dat soms even lastig haha. Maarja...we zien het wel...meer kunnen we ook niet doen.?

Terug
Bovenaan