Uitgerekend maart 2019

Controle verloskundige gehad, toch enigszins teleurgesteld, misschien niet terecht maar toch. Ik had 1 cm ontsluiting, maar had zelf gehoopt dat het iets meer zou zijn na al dat gerommel. Ze heeft wel kunnen strippen, nu is het afwachten. Maandag komt ze weer een poging wagen als dit niks doet

Zo spannend allemaal! Hoop dat het voor jullie ook snel gaat gebeuren!! Wat ik wel heb geleerd is het gaat zoals het gaat. Ik had een beeld... onregelmatige weeën.. langzaam over naar de echte die bouwen op tot 5 min. Dan bel je de vk etc etc.  Ik ging van onregelmatig naar om de 2 min in een uur tijd. Mijn bevalling duurde 9,5 uur en voor ik het wist was ik alweer thuis met de kleine en helaas ook wel wat naweeen. Ze zijn niet heel pijnlijk maar wel naar. 
Bij ons was het ook heel druk, ze zeggen ook hoe cliche ook.. maar rond volle maan zijn de drukste dagen. 
Hier gaat alles goed, meneer doet het goed en ik lig helaas nog wel plat. Kan mogelijk ook nog wel even duren ? 
Maar echt alle cliches zijn waar.. wat is het toch mooi om moeder te worden ?

Ik ben ook gisterochtend mijn slijmprop verloren, kreeg best wel hoop omdat een vriendin van mij 24 uur daarna weeën kreeg, maar hier is nog niks aan de hand. Gister was de uitgerekend datum en hoewel ik tot donderdag vrij relaxt was, merk ik nu dat ik het wel tijd vind worden. En dan ben ik nog maar 1 dag “overtijd”, je snapt nu nog beter hoe de dames zich voelen die wel tot 2 weken overlopen haha! Krokusje, gebeurt er bij jou al wat? 

Ahh gefeliciteerd @smpje!!! Eindelijk ? nu lekker bijkomen en genieten (voor zover het bijkomen lukt?) en de rest ook gefeliciteerd! 
En zet em op voor de dames die nog moeten! Onze kleine meid is morgen al 4 weken! Gaat natuurlijk veels te hard!

@kreeftje hier dan gister nacht volgens mij was day begonnen. Veel slijm verloren. Hele dag gehad. Toen even wat rustiger. En vannacht weer erg. En nu zo erg dat t lijkt alsof ik steeds in m'n broek plas. Zo dun.. heb sinds half 8 vanmorgen veel buikkrampen. Komen om de 4 a 5 minuten. Zijn in duur (pijn) nog beetje onregelmatig. Maar voel ze opkomen een piek hebben en weer afzakken. Vind ze nu ook pijnlijker worden dan vanmorgen vroeg. De VK komt straks aan bij ons. En dan controleert ze even. Gisteravond was ik helemaal niet lekker...en vanmorgen een te snelle stoelgang... Ik houd maar rekening ermee dat er nog geen ontsluiting is...dan valt t maar mee dan... De VK zei ook dat t nog niks hoeft te betekenen..

Jeetje Krokusje wat spannend zeg!!! Het klinkt wel alsof het echt begonnen is allemaal, ik hoop dat de vk al ontsluiting bij je voelt! Houd ons op de hoogte en heel veel succes! Hier nog rustig jammer genoeg. Gefeliciteerd smpje en bedankt stk! Zo spannend allemaal !

Ladies even tussendoor..
Ik ben vorige week zaterdag bevallen van een gezonde jongetje 3495 gram,
Dmv ballonkatheter en vliezen breken & weeen opwekkers is mijn kleine wonder na 6uur gekomen, het persen duurde zelfs 8min !
Het ging heel snel en ben superrrrrr blij.
Veel succes voor de andere dames !

Terug
Bovenaan