Uitgerekend maart 2019

@happyhanneke , baby zit nog veilig binnen ondanks 2e strip poging, helaas.
@deception, hier vandaag ook 40+4 en ik vermoed inmiddels ook dat het inleiden wordt.
Gebeurd hier maar weinig. Ik slaap nu ineens wel prima. Morgen middag ga ik vragen of ze in willen grijpen, zodat het er voor het weekend is. Lichamelijk gezien is het op. Hou ineens veel vocht vast.

Vandaag ook bij de VK geweest..
Als de kleine man zich niet meld voor het weekend wordt ik komende maandag én woensdag gestript. Als hij er dan nog niet is mag ik vrijdags naar het ziekenhuis..
Ben benieuwd hoop dat hij zich deze week meld!!

Proficiat smpje!!! Eindelijk! 
Ik heb sinds vandaag pas dat ik eindelijk weer wat kan lopen en zonder pijn rondbewegen. (Ben 13 dagen geleden bevallen) Had van de hechtingen zoveel druk als ik ook maar 2 minuten stond dan deed het echt pijn. Sinds vandaag is dat gelukkig dragelijk geworden. Gelukkig maar want Mn vriend was vandaag weer werken. 
Eerste paar dagen waren voor mij mentaal ook heel zwaar. Merk zelf dat ik het ook lastig vind om de kleine aan andere te geven (behalve kraamzorg en Mn vriend) 
heb eindelijk een soort ritme maar ben Mn weg wel nog aan t vinden met voeden en haar erna in slaap krijgen. 

Ik ben nu 39w4 en alles is nog steeds rustig. Merk dat de uitgerekende datum wel echt wat met je doet... Het wachten begint nu echt wel als wachten te voelen en elke morgen als ik wakker word, denk ik, oh vannacht is er ook weer niks gebeurd... zo stom, want je weet dat het nog wel even kan duren ook. 
Ik slaap gelukkig wel erg goed, maar de ene dag is alles vermoeiend en moelijk en de andere dag gaat het allemaal wel aardig. Ik hoop gewoon elke keer dat het spontaan start, omdat het me vooral ook heel leuk dat het voor de opa's en oma's enzo ook echt als een verrassing komt straks en niet als... oh ja, deze week ben je 42 weken dus het gaat nu komen. Maar waarschijnlijk doen dat soort dingen er op lange termijn helemaal niet toe... 

@Paulina wat vervelend dat het weer niet doorgezet heeft. Morgen inderdaad maar vragen of ze wat voor je kunnen betekenen. Ik leef met je mee. 
Ik had vanavond mn wekelijkse afspraak met een vd vaste verloskundigen. Ivm mn zwangerschapsdiabetes gaan ze kijken of ze morgen kunnen strippen en t proces naar voren halen. Mn bovendruk was ook te hoog dus meten ze die ook opnieuw. We zullen zien. Jullie ook succes meiden. 

@paulina, jeetje hoop dat echt snel komt!  Ik ben bevallen met 40+5 dus wie weet ;). En snap goed hoe je je voelt! 
Wij mogen alweer morgen een week genieten van ons mannetje. Hij doet het goed en mijn herstel loopt ook voorspoedig. Nog wel pijn door een rot plek waar mijn hechting zit. Mogelijk gaan ze hem morgen er uit halen. Lopen gaat ook steeds beter. 
Dames die nog moeten succes nog met de laatste loodjes! Ik hoop dat het snel gaat gebeuren!! 
@noortjew ik snap je helemaal! Ik hoopte het ook dat het nog vanzelf zou komen anders had het afgelopen weekend inleiden geweest. Dan is het ook voor hun leuk! En gelukkig kwam hij daar echt in eens! Ik had het totaal niet verwacht.

Dikke teleurstelling hier. Verloskundige zou begin vd middag komen, om te checken wat de 2e strippoging heeft gedaan en om de bloeddruk te monitoren. Belt ze af ? , ze heeft een bevalling en is nog wel even bezig. Tuurlijk heb ik daar alle begrip voor, maar we zouden vandaag beleid afspreken hoe nu verder. Nu gebeurd er nog niks. Sorry voor het klaag berichtje maar het was me echt even teveel allemaal. Wat duurt wachten toch lang ?

Nou dames!
In het ziekenhuis dus de controle gehad 23-3 en bleek dus langdurig gebroken vliezen te hebben. Ik had een halve CM ontsluiting. We werden naar huis gestuurd om de volgende dag ingeleid te worden. Eenmaal thuis een uur later begonnen de weeën. Ik zat als in m'n achterhoofd met: zal je zien, ben je thuis en dan begint het. En dat klopte ook. Ziekenhuis gebeld en die kant op gereden. En ja hoor, eenmaal daar aangekomen weer controle rond 19.00/20.00 uur 4 a 5 cm ontsluiting!! Ik zei huh!? Ja het was dus echt allemaal begonnen. Voor de weeën een ruggenprik gekregen wat ik als zeer positief heb ervaren ondanks dat ik het absoluut niet wou en erg bang er voor was. Maar de weeën deden teveel pijn waardoor ik steeds meer uitgeput raakte. Uiteindelijk mocht ik persen. Het persen duurde te lang en de kleine wou er niet uit. Hij kon de bocht niet goed maken dus kwam er een vacuümpomp aan te pas. Ik heb 2 uur geperst en uiteindelijk was hij is. 24-3 is onze Dani geboren. 3863 gram en 51 cm. Ondanks alles is het goed gekomen en doet de kleine man het goed. 

Terug
Bovenaan