Uitgerekend maart 2019

Hey Ladies!
Hoe zit dat bij jullie, ik ben 5.4 vandaag maar ik heb echt al een buik! Ik kan het amper nog verborgen houden!!
Ik ben niet de dikste, 183cm en 63kilo.. maar het groeit gelijk naar voren! Hebben jullie dit ook? 
Over 2 weken pas echo!

Wat grappig wij hebben ook het boek van Oei ik Groei, vind hem ook leuk! Ik ben nu ook 5+4 en herken dat opgeblazen gevoel heel erg! Ben 1.65 maar heb het idee dat iedereen het al zou kunnen zien! Doe steeds maar een beetje losse truitjes aan maar vooral na het eten ofzo .. 
Wij hebben de echo over dik een week omdat we dachten al iets verder te zijn!

@smpje
Toevallig zeg! Gister ineens last van krampen gehad moet ook zeggen dat ik van alles heb gegeten door elkaar.. heb telkens zon honger niet normaal! 
Ik voel mij inderdaad anders dan de vorige keer toen ik een miskraam had. Mijn buik is meer opgezet mn tepels doen zeer als ik eraan zit en heb overal blauwe aderen over mn borsten. De vorige keer had ik dit veel minder. Toen had ik ook meteen het gevoel dat het niet goed zat en dat heb ik nu wel! Jij dan??? Voel je je ook anders?
——— 
Ik ga trouwens het boek kopen ; het negen maandenboek! Is lime groen maar ook super leuk met leuke weetjes en echo’s wat er na mate in kunt plakken.. 

@dekleinste! Ja dat heb ik dus ook, ik voel me heel anders. Ook enorme opgezetten buik, tepels en borsten doen nu anders zeer en idd blauwe aderen overal. Vannacht met sportbh zonder dingen er in geslapen, kan je zeggen aanrader!  Ik vind deze week naar week 6 toe wel heel spannend.. heb jij dat ook? Ondanks het zo anders voelt?

Hier nu ook 5+4 en nog een week tot de eerste echo! Hoop dat de week heel snel voorbij gaat. Ik voel me ook iets beter bij deze zwangerschap maar mijn borsten doen anders zeer dan de vorige keer, lijkt wel iets minder. Mijn tepels zien er wel al heel anders uit en heb ook meer blauwe aderen dus hoop zo dat dat een goed teken is. Verder weinig kwaaltjes, ze lijken weer minder te worden maar probeer me niet te druk te maken, je kan het toch niet veranderen als het mis gaat. Hoop dat we allemaal snel een mooie eerste echo hebben :)

Hoi Stk,
Ja herkenbaar! Het is vrij rustig en de klachten zijn echt af en toe. Soms maak ik me dan ook druk dat ik denk.. ohjeej. Maar probeer echt positief te blijven! Fijn dat jij hem al zo snel hebt! Ik moet nog 2 weken wachten :(
Gister ochtend waren mijn borsten bijv minder pijnlijk, maar gister avond nadat ik mijn bh uitdeed ging ik weer even door de grond haha. 

Ik koop overigens pas een boek als ik “zeker” weet dat het “goed” gaat.

Hi ladies, 
Ik sluit mij ook aan in dit topic. Sinds vrijdag een positieve test van mijn eerste zwangerschap, we zijn super blij maar vinden het ook onwijs spannend!
Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 5+4. Volgende week maandag een eerste vroege echo gepland omdat wij over 9 dagen een rondreis gaan maken in Afrika, niet helemaal lekker qua planning dus. :) 

Tot nu toe eigenlijk nog vrij weinig kwaaltjes behalve wat gerommel, een opgezette buik en gevoelige borsten. Ik ben heel benieuwd naar de eerste echo. 

Terug
Bovenaan