Uitgerekend maart 2019

@dekleinste 
Ik dacht vrijdag precies 6week. Volgens de "meting" op de echo was het 6+2. Ze gaat pas tijdens de termijnecho met 10wk de echte berekening + uitgerekende datum uitrekenen.
Verloskundige vertelde mij ook dat we wss niks konden zien maar was een hele duidelijke echo met een kloppend hartje :D
Spannend dat je de 23e heen mag voor je 1e echo. Ik hoop voor je dat de week wat snel voorbij gaat. Hoe voel je je verder? 
Liefs 

@Laura Groningen
Wauw wat een geluk dan!! Ik ben heel erg moe soms rommelt m’n maag nog en echt opgeblazen gevoel lijkt al of ik een paar maand zwanger ben. Haha nou ben ik nornaal ook niet de dikste dus ja... 
Ook heb ik last van zere tepels niet normaal vooral als ik eraan zit. Verder dan geen last van dus dat scheelt. Misselijk ben ik gelukkig niet ook niet overgeven of iefs. Wel soms kokhals neigingen bij bepaalde dingen maar valt mee. 
En jij? 

Hoi hoi,
ik ben Mèlanie en mag mij ook aansluiten bij deze groep. Afgelopen donderdag een dag voor mijn nod poisitief getest. Dit is mijn 3e zwangerschap waarvan er eentje afgelopen november in een miskraam is geëindigd. Sinds een aantal dagen voor de test heb ik wat krampen en steken in m’n onderbuik en lies. Maakt mij toch wel een beetje onzeker 

@dekleinste haha toevallig hier precies het zelfde. Erg moe & opgezwollen buik, vooral einde van de dag, echt een buikje. En gevoelige borsten, heb mm beugelbh's maar even ingeruild voor seamless sportbh's. Erg charmant, maar zit wel lekker ?
Voor de rest totaal nergens last van, heel erg happy :) 
Met hoeveel weken heb je de vorige keer een miskraam gehad? Liefs

@minim ik weet het, maar wat je zegt. Het gebeurt helaas! Heb het ook daarom niet gedaan. Zit eigenlijk wel prima, dat besef je dan helemaal haha.
@laura... echt hoor, kan niks doen zonder kapot te gaan haha. Merk het zelfs al met te lang staan dat ik denk jeetje komop hoor ?
en volgens mij is dat echt man eigen, die vergeet af en toe dat het zo ver is. Stukje verantwoording vrouw ligt verpampes op de bank misschien moet ik voor der koken ofzo.. maar nee meneer zegt om 9 uur savonds begin wel honger t ekrijgen bestel wel pizza ? hij vraagt wel elke dag hoe is het met het buikkie, dat is wel lief. 

@dekleinste goed om te lezen dat wel alweer wat beter gaat! Mijn buik rommelt ook enorm is opgezet. Lijk wel al 4 maanden ? terwijl het pas bijna 5 weken zijn.   
Ik heb een vraag aan jou, voel jij nu ook anders dan toen net voor de miskraam..  ik heb echt veel meer en andere soort klachten maar voel me wel heel goed. Ik voel me echt meer zwanger dan toen. Misschien lijkt het zo maar heb nu het gevoel dit zit wel goed.. beginnend maar voor nod al zulke duidelijke testen, innesteling bloed ook beetje gehad. Mijn baarmoeder voel ik wel “groeien” en borsten doen anders zeer, t zijn nu meer schijven die pijn doen. Ik merk ook dat mijn vriend en ik er anders over praten, toen zaten we telkens t kan nog mis gaan ( nu weten we dat ook wel.. maar dat gevoel hebben we niet echt) 
ben benieuwd! Of andere die zich hier ook in herkennen?
@mèlanie, fijn dat je weer zwanger bent! Veel geluk en gaan er vanuit dattie nu wel blijft plakken!

Wow, ik ga steeds meer beseffen dat het allemaal echt is en dat we gewoon een baby'tje krijgen ❤
Het is ons eerste kindje en we vinden het allebei best spannend.. Ben nu 6+1 zwanger en heb al behoorlijk wat zwangerschapskwaaltjes. Vooral last van zeurende krampen onderbuik en slecht slapen.
Ik ben een beetje aan het kijken voor een leuk zwangerschapsinvulboek. Hebben jullie nog leuke tips? 
Nu maar hopen dat alles goed gaat en we kijken erg uit naar de eerste afspraak bij de verloskundige.
Geniet van jullie zwangerschap meiden ❤

Nou hoe gaat het met de zwangerschap? Ik ben vandaag 7 weken en over 2 weken op 23 juli afspraak met de vk. Zo spannend.. de kleine uk zit er nog steeds in ?

@petraenukkie gefeliciteerd!
Wij hebben het invulboek van Oei ik Groei, is wel een hele leuke ? wanneer heb je je eerste afspraak bij de vk? 
Wij moeten nog een kleine 2 weken wachten om hopelijk een hartje te kunnen zien.. Ben nu 5+4 ?

Terug
Bovenaan