Uitgerekend maart 2019

Dag dames, 
Ik ben al even niet meer actief geweest hier, maar dat komt omdat we er zelf nog erg aan moeten wennen :) 
We hebben ondertussen een eerste echo gehad (op 6+2) en konden goed het hartje zien kloppen. Vandaag ben ik 6+5 en ik heb vooral gespannen borsten en tepels. Voor de rest mag ik niet teveel eten, want dan voel ik mij alsof ik een kersmaal naar binnen heb gewerkt. 
We vertrekken overmorgen voor 3 weken op reis. Als we terug zijn hebben we weer een echo ingepland op 10+3 en dan weer eentje op 13+2 waar we ook meteen een NIPT test gaan doen (wordt in België terugbetaald, weet niet of dat ook zo in in NL). 
Aan iedereen: geniet van de zwangerschap, en weinig tot geen misselijkheid gewenst ;) 

Hallo dames! 

@mus ik geloof en besef het  ook niet helemaal. Ben er ook stuk minder mee bezig dan de vorige keer ( toen was ik er wel veel mee bezig maar werd helaas een miskraam)
Wat goed om te horen dat de eerste echos al goed zijn gegaan!! Ik heb overmorgen mijn eerste echo maar eigenlijk durf ik niet zo goed. Bang dat we weer in de medische molen komen. Bij de vorige miskraam was het te zien op de echo en kreeg ik pillen mee. Hierma nog 3 weken gebloed toen bij co trole leek het klaar maar helaas toch weer bloeden steeds toen hebben ze in mijn baarmieder gekeken en bleek ee nog een rest te zitten. Hierna weer 3 weken gebloed. 

Mijn kwaaltjes zijn heel anders nu. Ik voel me erg futloos. Redelijk misselijk steeds. Nergens trek in. En had verl last van mijn liezen en baarmoeder.
Vorige keer had ik met vlagen even misselijk, snelle hartslag, voelde soms mijn hormonen door het lijf gieren en vollere borsten.

We duimen voor een mooie echo woensdag!!

Hoi dames,
Ik waag ook de gok naar de overkant. Als het goed is ben ik 23 maart uitgerekend :D 2e kindje, 3e zwangerschap. Oh wat is het spannend! Ik ben vooral erg zenuwachtig en gespannen merk ik. Qua kwaaltjes weinig last, alleen opgeblazen gevoel.

Hallo allemaal! 
Wat leuk zon forum. Van harte allemaal! Ik ben nu 7 +3 ongeveer. We hebben 30 juli onze eerste echo. We zijn rond 1 maart uitgerekend. Erg spannend! En vooral veel zin in. Heb in t begin wel getest om de dag omdat ik t niet geloofde ;) en merk dat ik het nu ook elke keer moeilijk vindt om te geloven. Voor de rest sinds deze wk erg vermoeid en zere borsten. Als t daar bij blijft dan graag! :) 
fijne tijd allemaal! 

Gefeliciteerd Dames! Join the club ?
ik heb nu al ruim een dag een rustige buik, voel helemaal niets.. reden voor paniek? Of is dat normaal? Pijnlijke Borsten en opgezette buik nog steeds present. 

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames!Dat heb ik ook @smpje! al een paar dagen...In het begin voelde ik nog van alles maar nu al bijna niks meer.De moeheid is ook opeens een stuk minder, wordt er niet geruster op maar het zal er wel bij horen. Het is gewoon denk beide niet goed op dit moment totdat ik een echo heb gezien, dus nog even geduld.

Klachten kunnen sowieso heel erg van dag tot dag wisselen. Dat wil echt niks zeggen over of het wel of niet goed gaat.
Ik heb er ook dagen tussen dat ik het bijna gewoon vergeet, zo goed voel ik me.. En dan de dag erna wordt ik er weer keihard aan herinnerd ?
En ja... wachten duurt echt super lang ? hopelijk is het voor ons allemaal het wachten waard! ?

Terug
Bovenaan