Uitgerekend maart 2019

Hi iedereen!
Voor het eerst dat ik iets op een forum plaats. Normaal gesproken lees ik ze alleen☺️. Gisteren positief getest, eindelijk. In februari een miskraam gehad bij 11 weken. Daarna heeft het even geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam maar nu eindelijk is het dan zover. Wel moet ik zeggen dat ik eigenlijk niet echt blij durf te zijn. Ik ben zo ontzettend bang dat het weer mis gaat. Ik heb ook echte struggles met eten. Ik houd van eten en ik lust alles maar ik ben zo bang on nu wat verkeerd te eten. Als ik dingen opzoek op internet dan zou ik bij wijze van alleen lucht mogen happen. Hoe gaan jullie hiermee om? En is het normaal dat Ik buiten mezelf soms draaierig voel en wat lichte krampjes en grotere borsten krijg, ik verder niet veel voel? Groetjes, ben nu volgens Flo (super handige app!!) 4 weken en 4 dagen.

Hey Gebruiker10084150
Gefeliciteerd! Ik begrijp je angst! Ik hoop dat je snel een beetje kan ontspannen en genieten.
Zelf ga ik niet zo panisch met eten om.. zorg dat ik juiste producten in huis haal. Probeer zo veel mogelijk met vers eten te koken (wel goed schoon maken)
Qua kwaaltjes heb ik ook niet zo veel hoor, maar dit zijn ze nu voor mij:

Moe (extreem in de middag)
Pijnlijke borsten
Conditie van een pannenkoek
Duizelig (soms)

Dan snap ik het wel heel goed! Is hier ook het geval geweest alleen dan bij mijn vriend.  Ik moet zeggen, ik heb ook gewoon iets stoms met een sollicatie mee gemaakt waardoor ik nu zo denk.  Bij het eerste gesprek hadden ze gezegd, dat ze wilden dat ik iedere geval nog niet aan kids zou beginnen.. 2e x een jaar later was het een voorwaarde dat ik zeker een jaar niet zwanger mocht raken. Dus heb het niet gedaan. Daardoor kreeg ik het gevoel dat je er dan na een jaar uitgekickt wordt omdat je zwanger wilt raken.  

Gefeliciteerd @gebruiker wat fijn dat je nu zwanger bent. Ik snap je angsten goed hoor, en denk wel meerdere meiden hier. Ik sta ook doodangsten uit, en bij elk krampje wat iets heftiger is denk ik jahoor het gaat weer mis.   Qua eten snap ik je wel, maar je kan echt wel gewoon normaal eten. Je moet alleen niet  rauw vis/vlees eten. Rare kazen etc.  Opletten met cafeïne innames en geloof dat ik las dat je niet teveel vitamine A mag.  Je kan idd bedenken dat nog veel meer dingen niet meer mag maar dan wordt je gek want de 1 zal dit zeggen de ander dat..  wel een tip, mocht je echt van filet amercain houden? Er is een vega versie die is ook heel lekker! Oh en verder je groentes en fruit gewoon goed wassen !  Ik struggle er ook enorm mee maar zolang ik daar aandenk kan je genoeg eten en zolang het goed gebakken is of gekookt ook geen zorgen. Bij twijfel gewoon even googlen of bij je vk navragen. 
We gaan ervoor, in maart zijn er allemaal gezonde babysss ?

Idd, vooral die conditie van een pannekoek ?. Echt belachelijk in eens he? Normaal pakte ik nog wel eens de trap naar mijn kantoor.. 3e verdieping... nou kan aan het zuurstof nu. 
Ik heb last van van onderbuik, baarmoeder en darmen zijn druk bezig. Af en toe voel ik me beroerd vooral in de ochtend. Meer dan soort opvlieger met hoge hartslag. Borsten zijn gevoelig wel al minder erg dan begin van de week. Het zijn nu harde schijven geworden

@smpje bij een sollicitatie mogen ze daar echt niks van vinden! Als jij kinderen wil kunnen zij daar natuurlijk niks van zeggen. Ik snap wel je angst, maar zelfs als je zwanger zou solliciteren mogen ze je daarom niet afwijzen. Is gewoon een vorm van discriminatie. (Hoewel het helaas toch echt vaak voor komt) maar ze mogen niet eens vragen naar je kinderwens, gaat ze niks aan :)
Mijn borsten zijn ook behoorlijk gespannen en de hartslag? Gister een was opgehangen en voelde wel of ik een marathon gelopen had.. Hart zat ik mijn keel haha
Ooh vandaag nog precies 2 weken tot eerste echo.. Kan echt bijna niet wachten!!

Goodmorning! 
Herkenbaar allemaal, vooral de "opvliegers met hoge hartslag beroerd" zijn haha. 
Gister hebben we de echo gehad, 6+2 wk. Duidelijke echo en een mooi kloppend hartje. Over 2 week mag ik weer :)
Mn vriend was tot nu toe ook aardig nuchter, maar nu hij de echo gezien heeft wordt het voor hem ook allemaal heel echt. Als man sta je er ook verder vanaf vooral in het begin.. wij dames voelen ons natuurlijk heel anders en speciaal :) 
Liefs 

Oh wat lijkt me dat super spannend @Laura Groningen 
Klopte je berekeningen een beetje? Met hoeveel weken zwanger bent?
Ik heb 23 Juli m’n eerste echo vanwege een miskraam hiervoor ze vertelden me wel dat ik me wel moet voorbereiden dat ik niets kan zien. Ik ben dan precies 6 weken zwanger die dag. Als het goed is. 
Liefs

Hoi dames, ik heb me al een tijdje ingeschreven op oudersvannu.nl, maar nooit actief geweest. 
Ik heb 5 dagen geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Ik ben vandaag precies 5 weken. Nog geen last van kwaaltjes alleen erg moe.
Ik hoop op mooie echo’s van onze kleine wondertjes! Ik ben trouwens op 16 maart 2019 uitgerekend! 
Liefs,
Naoual

Terug
Bovenaan