Uitgerekend maart 2019

@EPF daar heb ik ook last van
me man zegt al dit ga je niet lang verborgen kunnen houden die buik( ben 1.73 en 65kilo.)
Ben ook wel echt heel moe ga optijd na bed maar kom er sochtends toch gaar uit
en me borsten doen zeer slaap met een sport bh anders is het gewoon niet te doen. 
Maar toch kan ik het nog niet echt geloven kan niet wachten op de echo dat geeft wel echteer zekerheid zou nu het liefst iederedag nog een test doen ook ivm wat kramp in me buik 

Jaa hier ook wat vermoeid! Maargoed heb nu ook nachtdienst dus dat helpt allemaal niet mee. Gelukkig kan ik bijna iedere nacht wel ff liggen en slapen! Nu naar bed! Tot vanavond maarweer! Ik slaap gelukkig goed overdag! Ondanks de hitte!
Kan niet wachten tot de 26e!

Bij mij verschilt het echt per dag, gister eigenlijk wel een goede dag!  Mijn dagen starten alleen heel moeizaam haha, aankleden staat gelijk aan een marathon lopen ?

Hier ook enorm zere borsten, ook ik slaap met een sportbh?
Ook krampen elke dag, alsof ik heel zwaar ongesteld aan het worden ben. Maar zoals ik het hier lees hoort ook dat er gewoon bij.
Wij vertrekken vrijdagochtend richting Frankrijk en hebben dan 3 augustus onze eerste echo ? zoveel zin in! Dan ben ik 7+4

Ik kan ook echt zooo niet wachten op de echo 
ben nu opgestart dus nu gaat het ook wel maar inderdaad moeizaam opstaan 
ben blij dat ik niet de enige ben met krampjes maakte me al een beetje zorgen
maar het is voor me dan ook de eerste keer dat ik en positive test vast had hahah en je leest vaak wel van alles maar dan denk je kan ook met het weer te maken hebben ben vaak ook paar keer in de nacht wakker door de warmte
fijne vakantie! Wil graag weten hoe de echos zijn gegaan! 

Gr

Misse boel hier, wordt voor het weekend waarschijnlijk nog gecurreteerd 
Jullie allemaal nog een fijne en gezonde zwangerschap gewenst

Hallo dames,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum omdat ik zelf ook uitgerekend ben in maart 2019 van ons eerste kindje. Ik heb volgende week woensdag de eerste echo. Erg spannend. Op (licht) gevoelige borsten, golven van lichte misselijkheid en wat vermoeid na heb ik nog geen echte klachten. Ik kijk dus erg uit naar de echo!! Hebben jullie al mensen ingelicht? Wij wachten tot na de eerste echo. Wil eerst zien dat het er echt zit, ondanks 3 positieve testen. 
Groetjes, Stippel 

Terug
Bovenaan