Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Sutjegirl nee wat verdrietig! De echo was dus negatief Heel veel sterkte en kracht gewenst meis! Ik hoop echt dat je snel een gezonde zwangerschap mag hebben, dikke knuffel!
@sutjegirl
heel veel sterkte!! Hoop dat het snel achter de rug is voor je
@stippel wij hebben het alleen ons gezin verteld ouders en broers en zus moest haast wel zat zoon traject aan vast is het fijn als ke mensen hebt die meeleven
Ik heb ook positief getest. Ik zou op 27 maart uitgerekend zijn 8 augustus mijn eerste echo. Heel erg spannend. Het is allemaal nog zo kwetsbaar. Ik hoop dat het blijft zitten.
Afgelopen maandag positief getest, twee van de action en clear blue. Deze laatste gaf 2-3 weken aan. Ik ben nu om precies te zijn 4,5 week zwanger. Rond 25 maart uitgerekend.
22 augustus heb ik mijn eerste echo, en ik ben zo benieuwd.
Jullie trouwens last van klachten?
Ik heb mijn eerste echo gehad met 6.4 weken en die was gelukkig gped. wat een opluchting na vorige keer bij de eerste echo geen hartje gezien te hebben.
@sutjegirl wat een verdrietig nieuws. :-( veel sterkte gewenst
Vraag: herkent iemand dit?
Zojuist rechtsonderin m'n buik een steek die even aan hield. Niet erg lang. Dus bij m'n heup/lies. Net even een licht steekje, meer dof.
Kan dit kwaad? Of komt dat doordat het nu binnenin allemaal verandert?