Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hele dikke knuffel voor @sutjegirl.
@krokusjes: ja het steekt, borrelt en is ook onrustig in mijn buik. Ik denk niet dat dat kwaad kan. Je darmen zijn oiv de hormonen waarschijnlijk in de weer, en daar is het vermoedelijk een gevolg van.
Ik heb ook steeds steken als ik snel opsta of als ik opsta en meteen draai met mn bovenlijf tegelijk. Dat zijn andere steken als die menstruatie achtige pijntjes die ik steeds heb. Herkenbaar?
Het is heel herkenbaar. Hier is de buik ook enorm onrustig, borrelen, darmen, krampen, steekjes, branderig gevoel, over actieve blaas.. alles in het zelfde stukje buik ?
Hoi allemaal en uiteraard gefeliciteerd.
Ook ik mag me aansluiten bij deze groep.
Ik ben momenteel 7 weken zwanger en als alles goed gaat mogen wij ons kindje rond 7 maart verwachten.
De afspraak met de vk staat op 30 juli, kan niet wachten. Ik vind het allemaal heel spannend, mede omdat het de eerste zwangerschap is en het ook direct de 1e keer raak was.
Iedereen veel succes met de zwangerschapskwaaltjes en de spannende periode.
Groetjes Lisa
Ik las idd dat het hoogstwaarschijnlijk met de hormonen te maken heeft, groei baarmoeder en dan de darmen. Die zijn ook druk bij mij. In de ochtend is m'n buik normaal en naar mate ik verder op de dag kom is het steeds meer een opgeblazen buik en gevoel. Verder moet ik aardig vaak plassen. Had gister in de avond nadat ik al een flinke maaltijd op had honger. Alsof ik niks gegeten had haha. Vanavond goed eten weer en hopelijk geen honger daarna. Mijn eerste afspraak staat op 8augustus. Ik krijg dan ook de eerste echo?
Hallo allemaal,
Ik mag me hier ook melden. Gisteren was mijn NOD. Daarvoor al een early test gedaan en die was positief. Gisteren een action en cb test gedaan. Beide positief, volgens clearblue 4-5 weken zwanger. (Uitslag 2-3 weken)
Ik vind het super spannend. Dit was ook onze eerste echte ronde proberen en gelijk raak. Hopelijk blijft het goed gaan. Mijn uitgerekende datum is 27 maart.
Ik wens de anderen waar het niet goed is gegaan heel veel sterkte, duimen dat het snel weer raak is.
Liefs, Sanne